همانطور که می دانید برای اقامت در ترکیه به بیمه درمانی نیاز دارید، راه دریافت بیمه درمانی ترکیه برای اقامت ساده است و نیازی به مدارک پیچیده زیادی ندارد، اما نکاتی وجود دارد که بدون آنها نمی توانید انجام دهید. سر خود را از دست بدهید و از ضرر دوری کنید.

برای اینکه بتوانید اقامت ترکیه یا اقامت تحصیلی ترکیه را دریافت کنید، باید بیمه ای به نام بیمه اقامت ترکیه داشته باشید زیرا شما یک خارجی محسوب می شوید و در مدت اقامت در این کشور باید بیمه درمانی داشته باشید. این بیمه که قراردادی چند صفحه ای درباره خدمات و پوشش آن است، در ابتدا شامل اطلاعاتی درباره شما، شرکت بیمه و نماینده بیمه می شود.

نحوه خرید بیمه درمانی ترکیه برای اقامت

برای خرید بیمه خانه ترکیه دو روش وجود دارد که در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت.

خرید بیمه سلامت ترکیه از دفتر بیمه (خرید شخصی)

برای خرید بیمه شخصی باید به یکی از دفاتر شرکت بیمه مراجعه کرده و بیمه نامه را خریداری کنید. این دفاتر معمولا در اکثر مناطق ترکیه قرار دارند، اما نکته ای که باید به آن توجه داشت، موضوع تخفیف است. ، زیرا دفاتر شرکت بیمه بسته تخفیف ندارند و به مشتری فرصت تخفیف نمی دهند بلکه بیمه را به قیمت درج شده در بیمه نامه سلامت خریداری می کنند.

البته می توانند هزینه مالیات و عوارض آن را هم محاسبه کنند و شما باید حدود 200 لیر بیشتر از قیمت ورق بپردازید. بنابراین خرید حضوری بیمه به سختی مقرون به صرفه است، اما برخی افراد ترجیح می دهند حضوری خرید کنند. اما نکاتی را به شما ارائه می کنیم که چرا خرید بیمه شخصی ارزان نیست.

هزینه های ذکر شده در زیر دلایلی هستند که ممکن است شما را از خرید خصوصی بیمه درمانی ترکیه باز دارند:

هزینه رفت و برگشت به دفتر بیمه

هزینه اصلی شامل مالیات و هزینه های بیمه

چاپ قرارداد بیمه سیاه و سفید (دفتر مهاجرت فقط صفحات رنگی را برای متقاضیان می پذیرد)

صرف زمان زیادی برای رفتن به مطب و انتظار در دفتر بیمه

بنابراین خرید بیمه ای که حدود 800 لیر برای گروه سنی 25 سال است به صرفه نیست و می توانید شخصاً والی و وسایل خود را خریداری کنید. باید در نظر گرفته شود.

خرید اینترنتی بیمه سلامت ترکیه (بیمه اقامت ترکیه)

خرید بیمه مهاجرتی ترکیه 2024 دارای مزایایی است که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته ایم اما باید نکاتی را در مورد بیمه نامه های جعلی و جعلی در نظر بگیرید تا درخواست اقامت شما رد و یا حتی اخراج و محکوم نشود.


نحوه خرید آنلاین بیمه خانه ترکیه

برای خرید غیر حضوری بیمه سلامت ترکیه کافی است با یکی از شرکت های نمایندگی بیمه مانند شرکت ما تماس بگیرید! بهترین قیمت ها و شرایط 30 شرکت بیمه ای که نمایندگی رسمی و قانونی داریم را به اطلاع شما می رسانیم تا بتوانید انتخاب و خرید خوبی داشته باشید، فقط یک عکس از پاسپورت شما کافی است، مدارک خاصی لازم نیست. اما مدارک اضافی را به شما اطلاع خواهیم داد.

مواردی که در خرید بیمه درمانی در ترکیه باید در نظر بگیرید:

بیمه مسکونی در ترکیه امروز به یک کلاهبرداری تبدیل شده است، ممکن است برخی از صفحات اینستاگرام و فیس بوک را دیده باشید که بیمه درمانی کمتر از 500 لیر را تبلیغ می کنند، در نظر بگیرید که نماینده چگونه بیمه 500 لیر را ارائه می دهد. او چگونه می تواند بیمه نامه ای را که تا سقف 100000 پوند را پوشش می دهد فقط با 500 پوند یا کمتر بفروشد؟

قابل تامل است اما به طور کامل توضیح خواهیم داد که این نوع بیمه خانه ترکیه چیست و شامل چه مواردی می شود. بیمه های ارزانی که خیلی ها می خرند و به ما مراجعه می کنند، بیمه های جعلی هستند که با نرم افزارهای ساده ای مثل فتوشاپ و ورد ساخته می شوند، اما تمام بیمه های جعلی نبودن بارکد یا وجود شرط بارکد است، زیرا بیمه خانه ترکیه دارای یک بارکدی که حتی می توان آن را با تلفن همراه اسکن کرد و یک نظرسنجی احراز هویت برای شما فراهم کرد.

اگر بیمه شما صحت ندارد اولا در سیستم رندوو اقامت ترکیه ثبت نمی شود و یا در زمان مصاحبه اگر تقلب بر عهده ثبت نام رندو باشد عدم بیمه نامه را برای شما ثبت می کند. منجر به رد اقامت شما می شود و ثانیاً در روز مصاحبه افسر اداره مهاجرت کارت بیمه شما را اسکن می کند و متوجه جعلی بودن آن می شود که منجر به رد درخواست اقامت شما می شود. در مرحله اول و حتی جرم جعل مدارک برای اجتناب از اداره مهاجرت می تواند محکوم به جرم و جریمه شود.

پس از شرکت هایی که قیمت مناسب و مناسبی ارائه می دهند بیمه بگیرید، پس از خرید بارکد آن را بررسی کنید، کد بیمه نامه را در سامانه رندوو بررسی کنید تا اشتباه و امثال آن پیش نیاید.

مدت زمان دریافت بیمه خانه ترکیه چقدر است؟

به طور کلی اخذ بیمه سلامت ترکیه کمتر از 20 دقیقه زمان می برد و پس از خروج فایل پی دی اف با عنوان، مهر و امضای شرکت بیمه بزرگ و نماینده بیمه برای متقاضی ارسال می شود.

خدمات بیمه خانه ترکیه چیست؟

به طور کلی، بیمه خانه ترکیه خدمات و پوشش زیادی ندارد; تمامی شرکت های بیمه سلامت که برای اتباع خارجی بیمه نامه صادر می کنند، پوشش و خدمات یکسانی دارند و تنها در حد هزینه و قیمت صدور با هم تفاوت دارند. همانطور که در زیر توضیح داده شده با ما همراه باشید. برای خرید بیمه از شرکت مهاجرتی شاهان کمک بگیرید.

به طور کلی بیمه خانه بیمه ای برای بیمه سلامت شما در ترکیه در صورت بروز حادثه است در مقاله زیر خدمات و بیمه درمانی برای اتباع خارجی را شرح می دهیم:

خدمات بیمه خانه در ترکیه

حوادث و حوادث در حمل و نقل عمومی را پوشش می دهد

دکتر خانوادگی

تست کنترل

حمل و نقل اضطراری با آمبولانس

محدودیت بیمه درمانی ترکیه

هزینه های جراحی و بیمارستان دولتی تحت پوشش بیمه: پوشش کامل (نامحدود)

جراحی و بیمارستان های دولتی بدون قرارداد بیمه: تا 80%

اورژانس و آمبولانس (قراردادی): پوشش کامل

آمبولانس اورژانس و غیر قراردادی: 250 لیر برای بخش بیماران