مبلمان اتاق خواب نوجوان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلف خریداری کرد. اتاق خواب های نوجوان معمولا یک نفره هستند و بسته به سلیقه نوجوانان در مدل های مختلف دخترانه و پسرانه ساخته می شوند. تانیل چوب با در نظر گرفتن روحیه ماجراجویانه نوجوانان و جوانان سعی در ارائه نمونه های خارق العاده ای از مبلمان اتاق خواب دارد. تمامی قسمت های تخت از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. علاوه بر این، قیمت آن نسبتا ارزان و رقابتی است.

خرید سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب ها معمولاً از پنج تکه اصلی تشکیل شده است که با توجه به سلیقه مشتری می توان تعداد آنها را کم یا زیاد کرد. همچنین می توانید اجزای بستر را جداگانه خریداری کنید. قسمت مرکزی اتاق خواب تخت است. معمولاً از تخت های یک نفره برای ترتیب خواب نوجوانان استفاده می شود.

تخت یک نفره

تخت های یک نفره معمولاً تا اندازه 200 در 90 ساخته می شوند. با این حال بسته به سلیقه مشتری تخت های نوجوان 9 تا 14 سال در عرض های مختلف 80*180 موجود می باشد که اخیرا تخت های یک نفره نیز با نیم ساخته شده است. این تخت ها در سایز 120*200 در بازار موجود می باشد.

یک تخت قابل تمدید

اگر اتاق نوجوان شما کوچک است با یک ترفند ساده می توانید کشو و کابینت را از ست اتاق خواب جدا کرده و جعبه خرید را جایگزین آن کنید. تصاویر را می توان به تمامی ست های اتاق خواب و همچنین سرویس های اتاق خواب نوجوان وصل کرد و می توانید آنها را سفارش دهید.

مدل اسپرت نوجوان sovset

به انواع سرویس خواب هایی که هم برای دختر و هم برای پسر مناسب است، سرویس خواب ورزشی می گویند. تانیل چوب مدل های مختلفی از سرویس خواب های اسپرت را ارائه می دهد. رنگ تخت اسپرت نه خیلی روشن و دخترانه باشد و نه خیلی تیره و پسرانه. مانند بنفش، زرد، قهوه ای و غیره. رنگ ها رنگ هایی هستند که برای تخت نوجوان مدل اسپرت انتخاب شده اند.

پایه تخت کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک بیشتر مناسب دختران نوجوانی است که رنگ سفید را دوست دارند. ست تخت کلاسیک البته در رنگ های دیگر نیز موجود است. اما رنگ سفید محبوب است. معمولا از طرح های گلدار و ظریف با رنگ های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای استفاده می کنند تا طرح کلاسیک را تاثیرگذارتر کنند. پارچه های مخملی و ساتن زیبایی و ظرافت را به سرویس خواب می بخشند. استفاده از این سرویس خواب احساس آرامش را در اتاق به خصوص برای دختر خانم ها دو چندان می کند.

تم های مختلف برای سرویس اتاق نوجوانان

نوجوانان علاقه مند به تقلید از شخصیت های کارتونی یا موضوعات خاص هستند. به عنوان مثال، یک پسر نوجوان قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین طرح کشتی را برای تخت خود انتخاب می کند. دختران نوجوان نیز به بازی ها و انیمیشن های دخترانه مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه دارند و می خواهند اتاق خواب خود را با طراحی خارق العاده ترکیب کنند. ما می توانیم انواع تم ها را برای خدمات اتاق خواب نوجوان شما طراحی و ایجاد کنیم. فقط موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و در سفارت ثبت نام کنید.

قیمت اتاق کار آقایان جوان

هزینه سرویس خواب برای نوجوانان بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است و نمی توان آن را به عنوان قیمت ثابت در نظر گرفت. در واقع تفاوت قیمتی بین تخت دخترانه و پسرانه وجود ندارد. در عوض از طرح، نوع چوب، پرداخت و غیره برای تعیین قیمت استفاده می شود. حدود 50 مدل و سبک تخت قلع چوب تنیل وجود دارد که قیمت هر کدام متفاوت است. برای اطلاع از قیمت سرویس خواب نوجوان با کارشناسان فروش در تانیل چوب تماس بگیرید.

چگونه ست اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟
https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/برای خرید سرویس خواب نوجوان ابتدا باید علایق و سلایق نوجوان خود را بشناسید و بر اساس آن سرویس خواب مناسب را خریداری کنید. برای شناسایی بهترین ست اتاق خواب نوجوان می توانید از کارشناسان فروش و مشاوران چوب راهنمایی و مشاوره بخواهید.