شیر برقی چیست؟ چرا شیر آبیاری برقی مخصوصاً در مزارع کشاورزی ضروری است؟ ابتدا به زبان ساده باید بگوییم که شیر برقی وسیله ای است که برای کنترل جریان آب متصل و قطع می شود. این دستگاه از تجهیزات پرکاربردی محسوب می شود که اخیراً در صنایع مختلف برای انتقال مایعات و هوا مورد استفاده قرار گرفته است. در بین انواع شیرهای آبیاری برقی، شیر برقی هانتر که محصول مدرن و باکیفیت شرکت هانتر می باشد، موفق به کنترل جریان آب مصرفی در صنایع مختلف شده و توانایی بالای خود را در این زمینه به اثبات رسانده است. این محصول آمریکایی توسط یکی از معتبرترین شرکت های دنیا تولید می شود. بنابراین، خرید از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است. بازرگانی آب نیرو با فروش تخصصی خود در زمینه شیر برقی شکارچی و شیر برقی دیوار سبز و سایر تجهیزات آبیاری همراه شماست.

مشخصات فنی شیر برقی هانتر

بر روی درب این محصول یک دوشاخه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان جریان مایع را به صورت دستی قطع کرد. این ویژگی اجازه می دهد تا تعمیر و نگهداری شیر برقی هانتر بدون ایجاد مشکل در خط به راحتی انجام شود. ابعاد شیر برقی شکارچی معمولا بر اساس قطر لوله ای که در تاسیسات استفاده خواهد شد تعیین می شود. انتخاب اندازه شیر برقی باید با همان اندازه یا یک اندازه کوچکتر از قطر لوله بهینه شود. این شیر می تواند دمای 66 درجه سانتیگراد و فشار 15 بار را تحمل کند. همچنین شیر برقی آبیاری هانتر DC امکان استفاده از کنترلر باتری هانتر را فراهم می کند.

سر شیر برقی آبیاری شکارچی سایز کاربرد 1

شیر برقی شکاری در صنایع مختلف قابل استفاده است، اما عمده فروش ما مربوط به پروژه های آبیاری در مزارع سبز، مزارع کشاورزی و گلخانه است. از آنجایی که شیر برقی هانتر برای قطع و اتصال جریان آب و سایر سیالات به لوله های اصلی و فرعی استفاده می شود، ایمن سازی و کنترل این قطعه با کنترلرهای قدرتمند و باکیفیت مانند کنترلر یا ماشین هانتر ضروری است. دارای تایمر دیجیتال

کاربردهای اصلی این محصول شامل موارد زیر است:

برای آبیاری قطره ای استفاده کنید زیرا در جریان های بسیار کم آب موثر هستند

پروژه های مرتبط با آبیاری بارانی

می توان از آن در سیستم های انتقال آب یا سایر مایعات با خاصیت خورندگی استفاده کرد. (شکارچی ماده ای قوی و با کیفیت است)

جریان آب را در آبپاش های مورد استفاده در زمین های فوتبال طبیعی متوقف و متصل می کند
https://terasmag.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/استفاده از آبپاش های فضای سبز، یا آبپاش های چرخشی یا آبپاش های شکارچی پنهان در پروژه های مربوط به فضای سبز برای قطع و وصل فضای سبز.

از آبیاری قطره ای گلخانه ای می توان در سیستم های گلخانه ای برای شکستن و افزودن جریان آب به خطوط ثانویه استفاده کرد.

استفاده در سیستم های مه پاش در گلخانه ها

آبیاری، کشاورزی، تامین آب و انتقال کلیه مایعات شیمیایی و...

چرا به شیر برقی شکارچی نیاز داریم؟

ابتدا برای پاسخ به این سوال باید در مورد کنترل مصرف آب در کشاورزی صحبت کرد. با نصب و استفاده از این محصول جریان آب به داخل و خارج کنترل می شود و جایی برای هدر رفتن یک قطره آب وجود ندارد. این ابزار امکان نظارت دقیق تری بر مصرف آب را فراهم می کند. نکته بعدی به کیفیت محصول و طول عمر آن مربوط می شود. در حال حاضر تولیدکنندگان و برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد و به راحتی قابل اعتماد نیستند. برند هانتر به عنوان یک گزینه قابل اعتماد شناخته می شود و می توانید حداقل 5 سال از آن استفاده کنید. این محصول سرعت فرآیند اتصال و قطع جریان آب را افزایش می دهد و با ضریب اطمینان بسیار بالا، شرایط تعمیر و تعویض قطعات نیز به راحتی فراهم می شود.

اخرین حرف

ممکن است فکر کنید که شیر برقی شکارچی فقط یک قطعه کوچک است که جریان آب را از طریق آن روشن و خاموش می کند. اما واقعیت این است که انواع شیر برقی به خصوص مدل هانتر در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. با طراحی هوشمند که دارای شیر برقی است، به یکی از ابزارهای مهم در باغبانی و کشاورزی تبدیل شده است. بنابراین با خرید این قطعه از بازرگانی آب نیرو و نصب و استفاده از آن می توانید کنترل بیشتری بر وضعیت باغ، مزرعه و گلخانه خود داشته باشید. البته به خاطر داشته باشید که همه انواع شیرهای برقی ممکن است برای آبیاری مزارع و باغات مناسب نباشند. به همین دلیل است که من خرید شیر برقی هانتر را توصیه می کنم. زیرا کیفیت و کارایی خود را با طراحی و اندازه و متریال خوب خود ثابت کرده است. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.