woman in white hijab standing near brown wall ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی معتبر دنیا که پروازهای دائمی و منظمی به این فرودگاه دارند عبارتند از: ایرفرانس، بریتیش ایرویز، هواپیمایی امارات، فلای دبی، پرواز ایران ایر، کی ال ام، لوفت هانزا، ماهان، تای ایرویز، ترکیش ایرلاینز و سنگاپور ایرلاینز. همه افراد بالای 8 سال، می توانند در این ماجراجویی شرکت کنند و از تماشای ماهی های رنگارنگ، کوسه ها و پرتو های نور لذت ببرند. همچنین برای اینکه بتوانید به این مکان بروید راه سختی پیش روی شما قرار ندارد و دسترسی مناسب آخرین دلیلی است که افراد را برای رفتن به این مکان قانع می کند. همه این موزه ها از جاذبه های معروف شهر محسوب می شوند و برای علاقه مندان خود زیبایی های زیادی دارند. این موزه دیدنی از دیگر جاذبه های شهر است که تکنولوژی های نوین و مدرنی در آن قرار دارد شما با بازدید از این موزه می توانید با آینده بیشتر مواجه شوید این موزه دیدنی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است و می توانید در آن قدرت تکنولوژی در ۲۰ سال آینده را نیز ببینید در این موزه می بینید که تکنولوژی چگونه می تواند قدرت ذهنی و جسمی برای شما ایجاد کند و چگونه می توانید با استفاده از آن بسیاری از مشکلات را حل کنید در این موزه مهم ترین اختراعات بشری را می بینید و باید بدانید این موزه اولین موزه معروف در نوع خود می باشد. خطوط اتوبوس نیز در هر سه ترمینال فرودگاه فعال است؛ فقط برای استفاده از آنها باید از Nol Card یا کارت الکتریکی نول استفاده کنید. در پارک موضوعی برای تمامی سنین تفریحات و سرگرمی هایی تدارک دیده شده و سعی می شود در طراحی این پارک ها از معماری استفاده گردد که جذاب تر از پارک های عادی جلوه کند و نیز فضای خارق العاده ای ایجاد نماید. این موزه از هشت گالری ساخته شده است که هر یک از این بخش ها برای به نمایش گذاشتن بخش هایی از آثار می باشند.

این سواری ها شامل 11 جاذبه مناسب برای کودکان و خانواده، سه شبیه ساز حرکت، هشت ترن هوایی هیجان انگیز و یک ماجراجویی رودخانه ای مبتنی بر آب ا ست. علاوه بر این، هشت مورد از زیباترین هتل های خاورمیانه در دبی واقع شده اند. در بخش جنوبی شهر جبل علی واقع شده است و از طریق خروجی 5 در امتداد جاده شیخ زاید به طور مستقیم قابل دسترسی است. مرکز خرید امارات که در جاده شیخ زاید واقع شده است در نوامبر 2005 راه اندازی شد. در پارک آبی لگولند، واقع در پارکها و استراحتگاههای دبی ، به دنیای سرگرمکننده بروید . در میان پارکهای موضوعی واقع در سرزمین شگفتانگیز پارکها و استراحتگاههای دبی (DPR) راحتترین راه برای دسترسی به آن با ماشین یا تاکسی است. امکانات گستردهای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا، تجربهای کهن را برای شما رقم می زنند. در وایلد وادی از تکنولوژی ها، نوآوری، الزامات ایمنی و برنامه های جذابی از جمله بیش از ۳۰ وسیله آبی برای بازی و سرگرمی مانند تنتروم الی، برج سورج، مستر بلسترز، سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا، رودخانه و دریاچه طویل یوها بنا شده است که برای تمامی سنین و حتی بانوان باردار و معلوین نیز کلیه امکانات لازم وجود دارد.

تنها چیزی که در اینجا لازم دارید کلاهی برای محافظت از سرتان است و پس از آن می توانید وارد تالاب کوسه ها شوید. تصور کنید که بعد از تحمل گرمای شدید دبی، وارد مکانی شوید که دمای آن زیر صفر می باشد و سرتاسر آن از برف پوشیده شده است. دمای این پارک به طور منظم روزانه کنترل می شود. اگر با بلیط هواپیما تهران دبی سفر می کنید و بازدید از پارک کریک در برنامه سفرتان نیست حتما در وقت آزاد خود به این پارک سر بزنید. اجاره خودرو در دبی می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد زیرا از گرمای هوا زیاد در گزند خواهید بود همین طور باعث می شود که راحت تر به مکان های مختلف در دبی سر بزنید. ساحل سانست تجربه ای راحت و لذت بخش را با پارکینگ فراوان و امکانات عمومی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. قیمت مناسب، تنوع بالا، دسترسی راحت و غیره از جمله مزایای خرید کالا از بازار دیره دبی است. برخی از کتابهای موجود در این طبقه از موزه دارای ارزش تاریخی هستند، اما کتابهایی هم وجود دارند که دارای ارزش تاریخی نیستند و امکان خرید آنها برای بازدیدکنندگان وجود دارد. یکی دیگر از رستوران های لوکس برج العرب دبی اَل مَهارا می باشد که این رستوران زیبا در طبقه همکف برج العرب قرار گرفته است، رستوران اَل مَهارا در سال ۲۰۱۵ توانسته گواهینامه برتر تریپ ادوایزُر را کسب کند، اسم این رستوران در زبان عربی به معنای پوسته صدف می باشد که در طراحی آن و طراحی اکسسوری های آن و حتی صندلی ها از صدف الهام گرفته شده است، فضای داخلی این رستوران را با آکواریوم های قدی بزرگی دکور کرده اند که فضایی رویایی و تجربه ای تکرار نشدنی را برای میهمانان به همراه دارد. جزیره نخل یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد که در آن امکانات تفریحی و اقامتی متنوعی نظیر هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، مکان هایی برای غواصی، باغ وحش، پارک آبی، زمین اسکی و غیره برای گردشگران فراهم شده است.

در حالی که موشن گیت دبی دارای مناطق بازی برای کودکان نوپا است، اما جاذبه ها و وسایل سواری برای کودکان بزرگتر مناسب است زیرا می توانند با شخصیت های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند و از مضامین همه جانبه و سینمایی ارائه شده قدردانی کنند. مرکز خرید مارینا مال دبی دارای ۱۴۰ فروشگاه از برندهای مشهوری مانند H&M، Koton، MAC و La Senza و همچنین Virgin Megastore است. شبکه گسترده جادهها، مراکز خرید و مراکز خرید عظیم، و آسمانخراشهای نمادین، طراحی نوآورانهای را به نمایش میگذارند که اشتیاق شهر را به ساختوسازهای آیندهنگر نشان میدهد. بسیاری از گردشگران و توریستان این شهر لاکچری را با وجود جاذبه های مدرن و گران قیمت آن می شناسد اما این شهر توریستی و معروف در دنیا دارای جذابیت های گردشگری دیگری نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به موزه های تاریخی و فرهنگی اشاره کرد موزه مروارید که یکی از مجموعه های ارزشمند در این شهر دارای مجموعه ای مرواریدهای نمکی گران قیمت می باشد و شما می توانید در این موزه از نزدیک آن ها را ببینید. تماشای مراحل ساخت لگو، نمایشگاه ماکت های ساخته شده با لگو از معروف ترین ساختمان های دنیا، آکواریوم لگولند، ترن هوایی و … برخلاف موزه های معمولی، موزه تاریخ سینما در طبقه اول یک ساختمان اداری معمولی قرار دارد. موزه قهوه دبی در منطقه الفهیدی دبی تأسیس شده و موزه دبی یک ساختمان دوطبقه دارد که هر یک از طبقات آن جذابیتهای خاص خود را دارند و به یک نحوی متفاوت علاقهمندان به قهوه را شگفتزده میکند. بدون شک کشور امارات متحده عربی و به طور خاص شهر دبی، هاب اقتصادی منطقه خاورمیانه است؛ از اینرو اجرای انواع پروژه های تحقیقات بازار به جهت توسعه بازار و همچنین فعالیت های بازرگانی در این منطقه برای شروع امر صادرات می تواند کمک شایانی به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور در عرصه بین الملل بنماید.

این مکان بازی بسیار فوق العاده جزئی از تفریحات دبی برای کودکان است و در طبقهی دوم دبی مال قرار دارد. این مرکز خرید دارای یک زمین بازی برای کودکان در طبقه سوم این مرکز خرید نیز می باشد و در درون خود یک آبنمای موزیکال نیز دارد. موزه قهوه ابزار و تجهیزات موردنیاز برای دم کردن قهوه را دارا است و در صورت تمایل میتوانید آنها را خریداری کنید. این پارک آبی در دبی در منطقه راس الخیمه و در حدود 109 کیلومتری دبی قرار دارد و می توانید این مسیر را به مدت یک ساعت رانندگی کنید. این منطقه در مساحتی به وسعت ۹۹ هکتار زمین امتداد یافته است و مناطق باربیکیو، یک ساحل و فعالیتهای آبی نیز دارد. هتل امارات جمیرا نیز که به نام برج امارات شماره 2 شناخته میشود یک هتل 56 طبقه است که مجموعا 400 اتاق از جمله، 40 سوئیت لوکس را در خود جا داده است. همچنین در این طبقه صرافی، رستوارن، کافه و اینترنت وای فای نیز در دسترس است. شیخنشینهای قطر و بحرین نیز در این جلسات شرکت داشتند اما آنها این اتحاد را قبول نکردند و تصمیم گرفتند خود یک کشور مستقل باشند. در بازدید از موزه دبی با سبک زندگی مردم این کشور قبل از کشف نفت آشنا خواهید شد.

پس از بازدید از موزه در اتاق ویدئو میتوانید اطلاعات تکمیلی را در مورد سبک زندگی مردم دبی کسب کنید. بازدید از موزه مدرسه الاحمدیه نیاز به زمان زیادی ندارد و شما با ۲ تا ۴ ساعت وقت میتوانید یک بازدید کامل از این مدرسه داشته باشید. فروشندگان و صنعتگران محلی در این بازار از صنایع دستی، منسوجات نفیس و دستسازهها گرفته تا مجموعهای از ادویهها، پوشاک و خوراکیها را ارائه میکنند. این بازار یکی از بهترین جاذبه های این شهر است که حال و هوای بومی و سنتی دارد. اکثر کسانی که تور دبی را خریداری می کنند، حتما از دبی مال دیدن میکنند، خبر خوب این است که آکواریوم در طبقهی همکف این مجموعه قرار دارد. مجموعه مروارید که محل نگهداری مرواریدهای نمکی ارزشمند و گران قیمت هستند یکی از این مکان های دیدنی جذاب است که می توانید از آن ها دیدن کنید. این موزه در محل قلعه سنتی الفهیدی تأسیس شده. موزه مروارید یکی از بهترین موزه های دبی که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد. یکی از مهمترین هدفهای این فرد برای تأسیس موزه مروارید یادآوری شیوه امرارمعاش مردم عرب قبل از کشف نفت بوده است. این قسمت به قدری جذاب است و روی قوه تخیل کودکان شما تاثیر مفید میگذارد که میتواند یکی از دلایل مهم هر پدر و مادری برای گرفتن ویزای دبی و دیدار از این پارک باشد. پس از دیدار از بخش کارخانه میتوانید وارد بخش شهر لگو شوید. این شهر دارای مجموعه های فرهنگی متعددی است که در هر یک از آن ها آثار ارزشمندی نگهداری می شود. شهربازی های دبی مکان هایی هستند که برای بازسازی یک مکان واقعی یا فانتزی طراحی شده اند و دارای تفریحات زیادی برای تمام سنین می باشند.

موشن گیت دبی برای چه سنی مناسب است؟ بخشی از دلایلی که سالانه بیش از 75 میلیون گردشگر به دبی مال می آیند جاذبه ها و سرگرمی های معروف آن است. البته یکی از معروف ترین موزه ها در این شهر موزه پلیس می باشد که به منظور پیشرفت نیروهای پلیس احداث شده است در این موزه می توانید نمونه های مختلفی از اسلحه ها را مشاهده کنید. این مرکز به افتخار جهانگرد معروف "ابن بطوطه" نامگذاری شده است. از اتاقهای ضد جاذبه گرفته تا تونلهای گرداب، ابزارهای شناور و هولوگرامها، علم پشت هر نمایشگاه به اندازه نمایشهای بصری جذاب است . و باید تا حدودی شنا بلد باشند. گردشگران برای ورود به ساحلی که برای شنا کردن در نظر گرفته شده لازم است 5 درهم بپردازند، همچنین هزینه ورود به استخر طبیعی 10 درهم اعلام شده است. بر اساس گزارش trade Arabia، وی در ادامه سخنانش میگوید: این موزه میتواند بهترین تجربه ممکن را برای دانشمندان، طراحان، مهندسان، کارشناسان، مخترعان و افراد با ذهن خلاق به ارمغان بیاورد. در مدرسه الاحمدیه علما و افراد برجسته زیادی تحصیلکردهاند که از آن جمله میتوان به شیخ رشید ابن سعید آل مکتوم اشاره کرد. همچنین آلات جنگی مثل شمشیرها، نیزه ها، کمان ها ، پیکان ها ، زره های ساخته شده از پوست کوسه ، تپانچه ها و تبرها نیز به نمایش گذاشته شدن. حالا به تازگی محمد عبدالله القرقاوی، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی نهاد گسترش اهداف و برنامههای آتی دبی (DFF) در گفتوگویی با گزارشگران اعلام کرده است در آیندهای نزدیک موزه جدیدی تحت عنوان موزه آینده در دبی افتتاح و راهاندازی خواهد شد که قرار است تمامی علوم و فناوریهای جدیدی که در آینده از آن استفاده میشود، بهصورت ملموس برای عموم شهروندان، مردم و گردشگران قابل مشاهده باشد و جدیدترین و شگفت انگیزترین تکنولوژیها را نیز برای آنها به تصویر بکشد.

برای دسترسی آسانتر به اوتلت مال دبی کافی است که به ایستگاه رشیدیه در خط متروی قرمز دبی و یا به ایستگاه عود متا در خط سبز متروی دبی بروید و از آنجا بوسیله یک تاکسی یا اتوبوس خودتان را به این مرکز خرید برسانید. علاقه مندان به خرید می توانند از فروش در تمام طول سال در فروشگاه های برندهای مختلف که بهترین محصولات با بالاترین درصد تخفیف را ارائه می دهند، لذت ببرند. در طول سفر خود با تور دبی حتما از دیدن ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید امارات حیرت زده خواهید شد. دیره جامعه مسکونی پررونقی است و مکان محبوبی برای خرید ملک در دبی و اجاره خانه در دبی محسوب میشود. موزه های دبی از جذابیت های زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند این مجموعه های فرهنگی بسیار ارزشمند هستند و یکی از بهترین دیدنی های رایگان دبی برای گردشگران به شمار می آیند که در سفر خود می توانید از نزدیک آن ها را مشاهده کنید. یکی از مهمترین دیدنی های این شهر موزه های دبی است که با وجود جذابیت های تاریخی و فرهنگی خود بسیار مورد توجه است و از تنوع زیادی برخوردار می باشد. پارك آبی آتلانتیس در دبی جز برترین پارك های آبی جهان قرار می گیرد و از امكانات رفاهی خوبی هم برخوردار است چرا كه این پارك متعلق به هتل آتلانتیس بوده كه این از برترین و بهترین مكان های اقامتی در دبی نیز محسوب می شود. اگر به این شهر سفر کردید، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری دبی حتماً به موزه های آن نیز سر بزنید. اگر قصد دارید یادگاری الهام بخشی از سفر به برج العرب را به خانه خود ببرید، به بوتیک اختصاصی سر بزنید. نکته قابل توجه دیگر درباره لگولند آن است که شما با قصد دیدن این مکان میتوانید با یک تیر چند نشان را بزنید چرا که این پارک در نزدیکی مکانهای دیدنی دیگری همچون پارک بالیوود، پارک موشن گیت، باغ معجزه دبی و ساحل بسیار زیبای مارینا واقع شده است.