قالب سایت آماده

یک قالب آماده وب سایت به این معنی است که شخصی قبلاً یک وب سایت برای شرکت شما یا شرکتی مشابه شما ایجاد کرده است، مقداری محتوا در آن قرار داده و اکنون آن وب سایت را به یک بسته تبدیل کرده و به هرکسی که در این تجارت فعال است می فروشد.

در این مورد، مزایا و معایبی وجود دارد

بیایید در مورد انواع قالب های آماده و مزایا و معایب آنها صحبت کنیم.

مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده

در زیر، مزایا و معایب مادر شدن را به صورت تیتر آورده ایم و سپس هر کدام را به تفصیل توضیح می دهیم.

معایب استفاده از قالب های آماده

هر کس دیگری می تواند از این قالب استفاده کند.

معمولاً ایجاد تغییرات خاصی در قالب های آماده محدود است

به روز رسانی بستگی به توسعه دهنده قالب دارد

برای رفع نیازهای همه مشتریان، می تواند عملکردهای بیشتری نسبت به نیازهای شخصی شما داشته باشد

مزایای استفاده از قالب آماده

ارزان است

سریع نصب میشه

کار با آن آسان است

همه چیز از قبل آماده است

هر کس دیگری می تواند آن را به صورت رایگان به روز کند و ویرایش کند

1. قالب آماده برای همه

هر کس دیگری مانند شما می تواند یک قالب آماده خریداری و استفاده کند که سایت های مشابه را در سراسر وب ایجاد می کند.

به عنوان مثال، اگر توجه کرده باشید، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی کوچک شبیه دیجی کالا هستند!

دلیلش این است که یک نفر قبلاً یک قالب آماده شبیه دیجی کالا طراحی کرده و به همه فروخته است و اکنون همه فروشگاه های اینترنتی کوچک شبیه دیجی کالا هستند.

بنابراین برای شما هم این اتفاق می افتد، وقتی یک قالب از پیش ساخته شده را خریداری می کنید، باید این شانس را بدهید که افراد دیگری مانند شما این قالب را خریداری کرده باشند.

اما بر خلاف قیمت آن و هزینه ایجاد وب سایت، اگر بودجه کمی دارید این بهترین راه حل است که در قسمت مزایا به آن بیشتر اشاره می کنیم.

2. تغییرات در قالب perst محدود شده است

برخی از قالب های آماده که امروزه در دسترس هستند، شما را از ویرایش قسمت های خاصی از آنها محدود می کنند.

به عنوان مثال قسمت بالای سایت مثلاً تم وب سایت که از قبل توسط طراح تهیه شده است فقط یک طرح دارد و بدون اطلاع نرم افزار نمی توان طرح را تغییر داد.

یا ممکن است در قسمت پایین وب سایت (پانویس) طراح قالب نام خود را به عنوان طراح قالب درج کرده باشد و آن قسمت را برای افراد دیگر مسدود کرده باشد تا کسی نتواند نام او را حذف کند!

یا محتوای نمایش داده شده در صفحه اصلی سایت قابل تغییر نیست، می توانید بگویید دیده می شوند یا نه، اما نمی توانید نحوه و نحوه دیده شدن آنها را پیاده سازی کنید.

خوشبختانه با پیشرفته‌تر شدن سیستم قالب آماده، ویژگی‌های آن نیز بهبود می‌یابد، به همین دلیل، برخی از قالب‌های آماده جدید، امکان ویرایش قسمت‌های مختلف قالب را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

به عنوان مثال، همه وب‌سایت‌هایی که به بخش خرید وب‌سایت‌های خارج از قفسه خود می‌فروشیم، این قابلیت را دارند، بنابراین خریداران وب‌سایت خارج از قفسه ما می‌توانند حتی کوچک‌ترین صفحات را ویرایش و تغییر دهند.

3. برنامه های انجام شده را به روز کنید

در اکثر مواقع آپدیت قالب های آماده بستگی به شخصی که قالب را ساخته است، یعنی اگر نسخه جدیدی از قالب بیاید، در صورتی که سازنده قالب نداشته باشد، باید آن را از سازنده قالب دریافت کنیم. آن را به طور خودکار سیستم به روز رسانی قالب

این اغلب در مورد سایت های وردپرسی، به خصوص سایت های فروشگاهی وجود دارد

از آنجایی که سایت فروشگاهی وردپرس دارای افزونه ای به نام ووکامرس است، معمولا در نسخه های جدید تغییراتی ایجاد می کند و با به روز رسانی و اعمال آن تغییرات، سازگاری قالب با فروشگاه به هم می خورد! و فروشگاه شما مشکل دارد،

به همین دلیل توصیه می شود که تم و ووکامرس را همزمان به روز کنید.

حال، اگر طراحان نسخه های جدید قالب ها را به موقع ارائه ندهند، ممکن است برای شما که می خواهید ووکامرس را به روز کنید، مشکلاتی پیش بیاید.

برای حل مشکل به روز رسانی قالب و افزونه ووکامرس در یک سایت فروشگاهی، از قالب پیش فرض ووکامرس خودمان استفاده کردیم که به صورت خودکار با ووکامرس به روز می شود، بنابراین نگران نباشید.

4. افزونه های غیر ضروری

اکثر طراحان قالب های آماده برای وردپرس یا سایر برنامه ها برای ارائه تجربه کاربری بهتر و پاسخگویی به نیازهای تمامی مشتریان خود باید تمامی ویژگی های مورد نیاز وب سایت های مختلف را که می توان با قالب آنها ارائه کرد را در نظر بگیرند.

این باعث می شود فردی که به این امکانات نیاز ندارد به شدت از آن استفاده کند!

در پایان، شما با بسیاری از ویژگی های اضافی غیر ضروری در قالب خود خواهید ماند که هرگز کار نمی کنند!

به عنوان مثال، تصور کنید که شخصی می خواهد یک فروشگاه اینترنتی برای فروش سبزیجات راه اندازی کند

این نوع فروشگاه نیازی به قابلیت مقایسه ندارد اما سازنده قالب فروشگاهی آماده چنین قابلیتی را برای سایر مشتریان اضافه کرده است.

حالا این سبزی فروش برای حذف خدمات اضافی با مشکل مواجه شده است.

نیاز به تخصص دارد و از آنجایی که همه مشتریان قالب ژاکت چنین تخصص ندارند، می تواند به دلیل ویژگی های اضافی باعث کند شدن سایت شود.

در این صورت ما برای مدل های آماده که ارائه کرده ایم مطالب آموزشی رایگان داریم تا هرکسی به راحتی بتواند توابعی را که به مدل نیاز ندارد حذف کند.

مزایای مدل های آماده

1. فرم های آماده ارزان قیمت

اولین و شاید مهم ترین مزیت قالب های آماده ارزان بودن آنهاست، بنابراین هر فردی با هر بودجه ای می تواند یک قالب آماده برای وب سایت خود خریداری کند.

اما دلیل این قیمت ارزان چیست؟ چه ویژگی های وب سایت از دست رفته است؟ آیا استانداردهای لازم را ندارد؟ یا چیز دیگری

به طور خلاصه می خواهم بگویم که بزرگترین دلیل حجم فروش زیاد است.

در غیر این صورت در صورت حرفه ای بودن توسعه دهنده قالب شخصی از امکانات و استانداردهای وب سایت شما کاسته نخواهد شد.

اصولا فروشنده قالب تمام شده فقط به دلیل حجم بالای فروش، تخفیف سنگینی روی این قالب اعمال کرده است.

البته بهتر است بدانید که فروشنده قالب آماده وب سایت شما را راه اندازی نمی کند و فقط ظاهری آماده در اختیار شما قرار می دهد و شما باید خودتان وب سایت را راه اندازی کنید.

2 و 3. نصب قالب های آماده سریع و آسان است

امروزه اکثر قالب های آماده دارای بسته ای با قابلیت نصب آسان هستند، به این معنی که شما می توانید قالب وب سایت خود را تنها با چند کلیک ساده نصب و اجرا کنید و در عرض چند دقیقه یک وب سایت کامل خواهید داشت. . مشابه آنچه طراح قبلاً برنامه ریزی کرده بود. شما آن را انجام خواهید داد!

از طرفی اگر تصمیم به راه اندازی وب سایتی با قالب سفارشی دارید، حداقل 20 روز طول می کشد تا قالب خود را آماده کرده و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

بنابراین اگر عجله دارید و می خواهید خیلی سریع یک وب سایت ایجاد کنید، خرید یک قالب آماده یا خرید یک وب سایت آماده بهترین پیشنهاد برای شماست.

4. تمامی امکانات مدل آماده تنظیم شده است. آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی

صادقانه بگویم، من همه طراحان قالب آماده را نمی شناسم، اما حداقل شرکت طراحی وب سایت ما قبل از ایجاد یک قالب، تمام نیازهای یک مشتری بالقوه را بررسی می کند و حتی اگر کسی آن را نصب کند، استراتژی دقیقی برای فروش دارد. آن الگو آی تی. و آن را کنترل می کند. می توانند به راحتی محصولات خود را بفروشند،

بنابراین به جرات می توان گفت که شرکت میزبانی وب آریا تهران قالب های آماده خود را با رعایت تمامی اصول فروش و جذب مخاطب طراحی می کند و تمامی امکانات لازم را در این مورد -در مدل پیاده سازی می کند.

5. قالب توسط سازنده آن به روز می شود

اگر بنا به دلایلی نیاز به آپدیت قالب داشته باشد، فروشنده نسخه جدید را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند، بنابراین نگران نباشید و به راحتی می توانید قالب وب سایت خود را به آخرین نسخه سازگار به روز کنید.