Cartoon Family Rigged V5 از آنجایی که قیمت طلا مشخص است، تمرکزتان را روی پیچیدگی هنری و ساخت جواهر به عنوان موضوعی برای بحث قرار دهید. در صورت داشتن مدرک معتبر غواصی، آن را نشان دهید تا بدون ذرهای معطلی به داخل آکواریوم بروید، در غیر اینصورت آموزش کوتاهی را قبل از غواصی دریافت خواهید کرد. از این رو سایت معتبر پرشین هتل تصمیم گرفته است تا مقاله ای جامع را درباره مرکز خرید وافی دبی ایجاد کند. در ادامه توضیحاتی درباره طبقات مختلف این سازه می دهیم. لطفا با ما همراه شوید تا درباره این آکواریوم بیشتر صحبت کنیم. در آکواریوم دبی ۳۵۰ نوع ماهی وجود دارندکه از ۵ اقیانوس جهان به این آکواریوم منتقل شدهاند. آکواریوم دبی در طبقه همکف بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال واقع شده و نمونه کوچکی از دریا و اقیانوس است که به شما این امکان را میدهد تا با جهان زیر آب و گونههای متنوع آبزی از نزدیک آشنا شوید. اما هتلهایی که معرفی کردهایم به آکواریوم بزرگ دبی نزدیک هستند و در فاصله کوتاهی از آن قرار دارند. آکواریوم دبی به دو بخش تونل آکواریوم و بخش باغوحش زیر آب تقسیم میشود. در مجموعه آکواریوم دبی یک باغ وحش زیر آب هم ساخته شده که تعدادی از موجودات دریایی و آبی در آن وجود دارند. آکواریوم های دبی یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی است که ۱۴۰ گونه دریایی را در مخزن عظیم الجثه معلقی به گنجایش ۱۰میلیون لیتر در دبی مال در خود جای داده است . این باغ وحش، خود از سه بخشِ زیست محیطی مجزا به نامهای جنگل بارانی، اقیانوس زنده و ساحل صخرهای تشکیل شده است. ساحل فور بای فور، ساحلی عمومی درنزدیکی پارک ساحلی جمیرا قرارگرفته است.این ساحل هیچگونه امکانات رفاهی ندارد و مکان مناسبی برای گردشگران تور ارزان دبی است که به یوگای ساحلی و کمپ علاقه مند هستند.

لیست فرودگاه های دبی و امکانات آنها ثابت میکند، که مدیران دبی، توسعهای همه جانبه را ترسیم کردهاند تا امروز توانستهاند خود را به عنوان یکی ازمدرنترین شهرهای جهان مطرح کننذ. شما حداقل به 1 ساعت زمان برای دیدن آکواریوم نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که این زمان را در برنامه سفر به دبی خود لحاظ کردهاید. پس برنامه ریزی سفر خودتان را به گونهای انجام دهید که حداقل ۳ تا ۴ ساعت از زمان خود را در آکواریوم لاست چمبرز پشت سر بگذارید. برای مدیریت زمان در سفر لازم است که مکان های تفریحی نزدیک به هم را به خوبی شناسایی کنید تا بتوانید تمامی آن ها را پوشش دهید. تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه میدهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. این آکواریوم، همانطور که از نامش پیداست، در دبی مال واقع شده و بزرگترین مجموعه کوسه ببرهای شنی جهان و انواع ماهیها و موجودات دریایی را در خود جای داده است. در نتیجه، میتوان اینگونه در نظر گرفت که بهترین فصل برای بازید از آکواریوم، فصلهای پاییز و زمستان است. قیمت هر بلیط از این نوع، بیش از 1200 دلار است و میتوان از خدمات ویژه کابین بهرهمند شد. در طبقه دوم این آکواریوم وارد باغ وحشی آبی خواهید شد که در آنجا میتوان لذت دیدن جانداران عجیب دریایی مانند مارماهی، آراپایما، خروس دریایی، صدف، حشرات و اسب دریایی را تجربه کرد. در این بخش از باغ وحش تصور می کنید که در جنگلهای استوایی و بارانی در حال قدم زدن هستید و حیواناتی مانند ماهی ترسناک پیرانا، گربه ماهی های غول پیکر، سمورهای دریایی بازیگوش و موش های صحرایی تنها برخی از حیواناتی هستند که در این باغ وحش نگهداری می شوند.

سعی شده که این موجودات در محیطی شبیه به محل طبیعی زندگی خود نگهداری شوند. گونههای بسیار متنوعی از موجودات ساکن اقیانوسها در این آکواریوم نگهداری میشوند. از شهرت جهانی آکواریوم دبی و باغِوحش زیرِ آب آن گرفته تا مراکز تفریحی دیگر، این شهر مجموعهای از جاذبه های دیدنی را برای بازدیدکنندها فراهم کرده است. دهکده جهانی دبی را در تابستان حتماً تجربه نمایید. در دهکده جهانی کشورهای سراسر جهان در دهکده ای کوچک غرفه هایی به شکل بناهای مشهور و بنام از کشورشان به پا کرده اند و در آنجا به فروش و نمایش انواع سوغاتی ها ، خوراکی های خاص کشورشان ، البسه و صنایع دستی سنتی خود را به نمایش گذاشته اند که باعث شده است جزو برترین مناطق گردشگری دبی در کشور امارات متحده عربی بشمار برود . همچنین یک استخر، رودخانه تنبل، دکههای فروش غذایی و یک فروشگاه در این مجموعه قرار گرفتهاند. برای بازدید از مجموع بزرگ آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی و آگاهی از ساعات فعالیت آکواریوم دبی میتوان گفت که این مجموعه ۳۶۵ روز سال آماده بازدید شما عزیزان است. علاوه بر جاذبههای توریستی دبی فرهنگ و تمدن بسیاری دارد بهگونهای که میتوان با گشتوگذار در این شهر و بازدید از موزههای آن بافرهنگ و تاریخ امارات متحده عربی آشنا شد. اما اگر شما به دنبال کشف تاریخ دبی هستید و اینکه دبی امروزی چگونه انقدر مدرن شده است، باید سری به موزه های شهر دبی بزنید. دبی یکی از پنج مقصد اصلی گردشگران دنیا است، به طوری که حجم تعداد سفرهای انجام شده به این کشور از طریق فرودگاه بینالمللی دبی چیزی حدود 80 میلیون مسافر در سال است!

تمام موجوداتی که تا این قسمت از مطلب نام بردیم و در آکواریوم دبی زندگی میکنند، متعلق به جاهای مختلف دنیا میباشند. در اینجا عجیبترین جانوران آبزی را که در کرانهی رودخانههای آب شیرینِ این جنگلها زندگی میکنند، خواهید دید. جنگل انبوه، سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دوبی قابل رویت هستند. شورت شنا، بیکینی، مایو، بورکینی یا راشگارد در آب قابل قبول است. کابین های خانوادگی پلاس نیز شرایط مشابه ای با شرایط کابین های خانوادگی عادی را دارند با این تفاوت که در این کابین ها میتوانید یک میان وعده و یک نوشیدنی به طور رایگان انتخاب کنید و نکته قابل توجه در این رابطه این است که هزینه رزرو این کابین ها از 450 درهم شروع می شود و تا مبالغ بالا تر ادامه پیدا می کند. ماجرای داستانی بودن این پارک باعث جذابیت بیشتر شدن آن شده است، باید در این داستان با توجه به سرنخ ها به دنبال مروارید گم شده بگردید. ورود شیعه به امارات، با اوج صنعت صید مروارید در این کشور و ورود بازرگانان ایرانی و هندی به آنجا همراه بود. تشکیل میدهند، اما روابطی که میان دو جامعه بزرگ اسلامی این کشور برقرار است، میتواند برای کشورهای اسلامی دیگر نیز آموزنده باشد؛ زیرا همه فرق اسلامی در جامعه امارات متحده عربی، در وضعیت نسبتاً خوبی در کنار یکدیگر زندگی میکنند و ارتباط اقلیت شیعیان با غیرشیعیان، مسالمتآمیز و محترمانه قلمداد میشود. پنگوئنها پرندگان بامزهای هستند که ظاهر زیبای آنها همیشه حس خوبی را در افراد و به خصوص کودکان ایجاد میکند. در صورتی که مسافر به هر دلیل قبلا در بلک لیست دبی باشد و …

مسیرهای دسترسی به آکواریوم دبی از سه راه امکان پذیر است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.اتوبوسدر صورتی که قصد بازدید از مرکز خرید دبی مال و آکواریوم دبی را دارید، میتوانید از اتوبوسهایی که در قسمت درب ورودی دبی مال توقف میکنند ، استفاده کنید. هنگامی که وارد طبق همکف دبی مال شوید، می توانید در ورودی آکواریوم دبی را مشاهده کنید. بدون شک یکی از جذابترین و بزرگترین بخشهای آکواریوم دبی، تونل آکواریوم آن میباشد. دبی، در جنوب کشور ایران و حاشیه ی خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده است و از سمت شرق نیز به دریای عمان محدود می شود. کرایه تاکسی از مارینا دبی به سمت پارک اند ریزورت دبی تقریبا AED 60 خواهد بود که معادل 16 دلارمی باشد. اتوبوسهای مسیر دبی مال، هر ۱۵ دقیقه به سمت دبی مال حرکت می کنند. این مجموعه که در فاصله ۱.۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، از نظر موقعیت مکانی، در جایگاهی حدود ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. حداقل باید ۱۵ کودک حضور پیدا کنند. حالا میخواهیم بیشتر راجع به دهکده جهانی برای شما بگوییم، دهکده جهانی که در سال ۱۹۹۷ برای اولین بار تأسیس شد، مقصود آن آشنایی مردم و توریستها با فرهنگهای مختلف مردم جهان بوده است و اکنون هم این مقصود را دنبال میکند به طوری که امروزه نمایندگانی از ۳۲ کشور جهان در این دهکده حضور دارند و بخشهای بزرگ، به هر یک از این ۳۲ کشور جهان اختصاص داده شده تا معماری، آثار باستانی، فرهنگ، غذا، سوغات و همچنین جشنوارههای مختلف کشور خود را در بخشهای خود عرضه کنند و جهانیان را با آنها آشنا کنند. برترینها: دهکده جهانی دبی یا Global Village است که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون مسافران بسیاری را مجذوب خود نموده است .

در صورت وجود ظرفیت بلیط خود را خریداری نمایید در غیر این صورت برای بررسی ظرفیت محدود در واتساپ با ما در تماس باشید. برای اطلاع بیشتر از ساعت بازدید، نحوه تهیه بلیط و شماره تماس با ادامه مقاله همراه باشید. اگر هم این گواهینامه را از قبل تهیه کرده اید، می توانید برای مرحله پیشرفته تر و حرفه ای اقدام کنید. با سوارشدن برقایق های کف شیشه ای می توانید از کف این قایق ها داخل آکواریوم و ماهی های زیبای آن را تماشا کنید. سقوط آزاد، ماشین های ایجاد موج، آبشار ۱۸ متری، بهترین رستوران ها در محوطه این پارک آبی وجود دارد. این محوطه دریاچهای با آبنما و فوارههای شگفتانگیز دارد که هر روز در زمانهای معین تصاویر جذابی از بازی نور و آب را برای گردشگران زیادی که به برج خلیفه و محوطهی اطراف آن میآیند، به نمایش میگذارد. برای ساخت این آکواریوم از حدود ۱۰ میلیون لیتر آب استفاده کردهاند. هنگامی که وارد تونل میشوید، با نمای ۲۷۰ درجهای که از آکواریوم در اختیارتان قرار میگیرد و دیدن انواع موجودات اقیانوسی، حس قدم زدن در آبهای پهناور دنیا را تجربه خواهید کرد. این جزیره جزء محبوبترین و جذابترین مقاصد گردشگری در کشور امارات بوده و علاوهبر آنکه بزرگترین چرخ و فلک دنیا را در قلب خود جای داده است، دارای مراکز تفریحی متعدد، هتلهای لوکس، کلوپهای ساحلی، فروشگاهها و… علاوه بر زرق و برق این فروشگاهها میتوانید در نمایشگرهای بزرگ تبلیغات برندها و شوی مانکنها را مشاهده کنید.

به غیر از جاذبه های که از فیلم های بالیوودی که وجود دارد از 6 رستوران و کافه عالی، تفریحات سینمایی، 30 شوی زنده تشکیل شده است. یک پارک تفریحی برای خانواده ها ، با تم فیلم های بالیوودی و کاخ های عظیم سلطنتی هند است. افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند می توانند با قفس های مخصوص وارد این آکواریوم شده و شنا کردن در کنار کوسه ها را تجربه کنند. اسپلش پد یکی از اولین پارک آبی های دبی بود که از تجهیزات و زمین بازی مخصوص بچه ها استفاده کرد. آتلانتیس پر از بازی هایی است که قدرت آب و انسان را به چالش می کشند، اما اگر می خواهید شجاعت خود را به چالش بکشید سرسره حمله کوسه آماده است تا شما را به جنگ کوسه ها ببرد. این سلاح ورق جنگ روسیه و اوکراین برگرداند! در این مکان علاوهبر خرید میتوانید از خدمات تفریحی و سرگرمی نیز استفاده نمایید. این مجموعه تفریحی زیرمجموعه هتل لوکس آتلانتیس دبی است. در بعضی از هتل های پنج ستاره بلیط این آکواریوم به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. برای این منظور هم میتوانید از کابین های راحت برای استراحت و خوابیدن استفاده کنید و هم از سوئیت های پنج ستاره هتلهای فرودگاه دبی. آبزیهای دیگری که در آکواریوم دبی زندگی میکنند عبارتند از اختاپوس غول پیکر اقیانوسی، انواع عروسهای دریایی، چند گونه ستاره دریایی، چند گونه اسب دریایی، شیر ماهی و خرچنگ. شهر بین المللی دبی در نزدیکی "شهر آکادمیک" و "واحه سیلیکون دبی" در جاده شیخ محمد بن زاید در منطقه "دوبی لند" و چند دقیقه تا "فرودگاه بین المللی دبی" واقع شده است. منطقه دیره (دیرا) - مرکز تجاری دبی.

فرودگاه بینالمللی دبی در منطقه القرهود (Al Garhoud) و حدود 4 کیلومتری شرق دبی قرار گرفته و سفر از آنجا تا مرکز شهر دبی حدود ۲۰ دقیقه رانندگی با خودرو طول میکشد. دبی مال در مرکز شهر دبی و در خیابان فایننشال سنتر واقع شده است که دسترسی به آن نیز بسیار راحت است. ترس و هیجان در این تفریح بسیار بالاست و به کسانی که بیماری قلبی یا مشکلات تنفسی دارند توصیه نمیشود. در نتیجه توصیه میکنیم که با انتخاب بلیط ترکیبی، روز لذتبخشی را تجربه کنید. «یکی از چیزهایی که دبی توانسته با آن شهرت بسیاری کسب کند، داشتن برخی از شگفتانگیزترین پارکهای آبی جهان است. شهر دبی که روزی شهری کوچک بود، امروزه یکی از موفقترین شهرهای جهان در صنعت تجارت و بازرگانی به شمار میرود. این پروژه که یکی از سنگینترین پروژههای کشور امارات بود، در محلهای در شهر دبی به نام "داون تاون" (Down Town) بنا شده است. مهندسی کلیدی در ساختار اصلی و مدیریت پروژه از هلند و بریتانیا تهیه شده است. آکواریوم دبی مال در تمام روزهای سال فعال است و شما میتوانید بهصورت آنلاین یا حضوری، بلیط بازدید خود را تهیه کنید. به یاد داشته باشید بلیتهای الکترونیکی را چاپ یا ذخیره کنید و در روز بازدید خود آنها را در ورودی برای اسکن نشان دهید. در قسمت پایینی دیوارهای ورودی سر یک گاو شاخ دار با چشمان سرخ خواهید دید، و اگر بالاتر را نگاه کنید، متوجه میشوید، سبک طراحی ورودی برگرفته از کلیسای معروف مکزیک و کلیسای واشنگتن است. موجودات ترسناکی همانند کوسهها را از نزدیک خواهید دید، موجوداتی که هرگز آرزو نمیکنید در دنیای واقعی و خارج از فضای امن آکواریوم با آنها روبرو شوید!

بدین ترتیب میتوانید غذا خوردن این شکارچیان عظیمالجثه را از فاصلهای بسیار نزدیک ببینید. اگر مایلید غواصی در کنار این موجودات آرام را تجربه کنید، بدون شک رفتن به آکواریوم دبی برای شما تفریح بسیار مناسبی خواهد بود. در سطح دوم مرکز خرید دبی مال، باغ وحش زیر آب این آکواریوم قرار دارد که کارکنان متخصص، اطلاعات ارزشمندی را در مورد انواع مختلف حیوانات دریایی، از جمله خرچنگهای عنکبوتی غولپیکر، اسبهای دریایی، موشهای دریایی، چتر دریایی، پنگوئنها و کروکودیلها در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند. آب و هوای دریاچه القدره شبیه آب و هوای دبی است. یکی از آنها دریاچه مصنوعی القدره است که با صرف هزینه های گزاف و بالایی به ثمر رسیده و از جاذبه های توریستی این دبی محسوب می شود. مترو یکی از بهترین وسایل حملونقل عمومی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت محسوب میشود. این ساختمان به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی و مرکز اصلی فرهنگی و سرگرمی دبی در سال ۲۰۱۶ در قالب سازهای مدرن در مرکز این شهر ساخته شد. جالب است بدانید که در سال 2007 میلادی رقم معاملات طلا در این بازار به 23.5 میلیارد دلار رسید ، 35 درصد از معاملات این بازار به وسیله بومیان کشور امارات متحده عربی و 65 درصد دیگر به وسیله گردشگران و مسافران انجام می شود ، ضمنا شما گردشگران اگر علاقه زیادی به خرید طلا دارید ، می توانید در این بازار انواع بسیاری از النگوها ، گردنبندها ، گوشگواره ها ، دستبندها ، انگشتر و زیورآلات و حتی طلاهای گران قیمت را می توانید ببینید و خرید کنید .

زیرا از معماری شهرهای مختلف بهترین ها را دارد. بیدلیل نیست که دبی را مقصدی برای خرید جهانی میشناسند، زیرا میزبان معروفترین و بزرگترین بازارها، مجللترین مراکز خرید و فروشگاههای منطقهای جذاب است. در دهکده جهانی دبی نیز میتوانید با پای پیاده از بخشهای مختلف بازدید کنید و با استفاده از قایقهای برقی «عبرا» که توسط شرکت RTA فراهم شده است، به گشتوگذار روی آب بپردازید. طی یک جلسهی ۳۰ دقیقهای، نکات زیادی دربارهی عکاسی در زیر آب یاد میگیرید تا بتوانید با دوربین حرفهایِ خود، یا دوربینی که آکواریوم در اختیارتان میگذارد، خاطراتتان را در این مکان حیرت انگیز ثبت کنید. غرفه کویت دارای طراحی منحصر به فرد است، و مکانی مناسب برای عکاسی می باشد. در این مرحله، نکاتی برای حفاظت از کوسه ها، عکاسی زیر آب و تغذیه کوسه ها را فرا خواهید گرفت. در تونل کریستالی آکواریوم دبی مال میتوانید قدم بزنید و حس فوقالعاده کشف دنیای زیر آب را احساس کنید. تونل کریستالی این آکواریوم، 48 متر است و به باغوحش این مجموعه منتهی میشود. پیش از وارد شدن به آکواریوم، مربیِ شما، راهنماییها و دستورالعملهای لازم برای غواصی را در اختیارتان میگذارد تا با رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش خاطر، به غواصی و دیدن ماهیهای آکواریوم بپردازید.

مخزن اصلی آکواریوم: که شامل هزاران جاندار دریایی، از ماهیهای کوچک گرفته تا انواع مختلفی از کوسهها و سفره ماهیهاست. میتوانید با یک ماسک و لولهی تنفسی به درون قفسهای ایمن که برای این کار ساخته شدهاند بروید و از درون آن ماهیهای متنوع و زیبای موجود در آکواریوم را تماشا کنید. دهکده جهانی دبی میتوان گفت جذابترین و یکی از بزرگترین مراکز دیدنی موجود دوبی است. جوجه تیغی، رتیل غول پیکر، عقرب، خفاش میوهخوار، وزغ عربی، گکوی چشم قورباغهای(از خانوادهی مارمولکها) ، جربیل پا سفید(از خانوادهی موشها) و آفتابپرست محجّبه از جمله گونههای موجود در این قسمت هستند. از جمله امکانات این پارک آبی دبی می توان به بخش های برای موج سواری اشاره نمود. از مهمترین جاذبه های ساحل لامر می توان به محیط زیبای تروپیکال، پارک های تفریحی، چشم اندازهای بکر و نیز مشخصه های هنری مثل سینما روکسی همراه با درختان نخل و غیره اشاره نمود. می توان گفت، سرسره ایمان، هیجان انگیز ترین تفریح مجموعه است که امتحان آن، جسارت و شجاعت زیادی را می طلبد. نفس گیر ترین کلیپی که تو این چند وقت دیدم! با این وجود خوشبختانه در چند سال اخیر به دلیل وجود باغ وحشهایی همانند باغ وحش آکواریوم دبی، جمعیت آنها در حال احیا است. پارک زعبیل برای چند ساعت تفریح خانوادگی جان میدهد. در روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه نیز، ساعت کار آکواریوم 10 صح تا 12 شب است و ورود تا 11.15 شب وجود دارد. اگر دوست دارید در میان جاهای دیدنی دبی تجربه دیدن کوسهها از نزدیک را پشت سر بگذارید، میتوانید این کار را در آکواریوم دبی انجام دهید. اگر به دنبال یک کت و شلوار جدید برای کار هستید، به فروشگاه بربری یا هوگو باس بروید. فرقی ندارد که شما به زندگی دریایی علاقهمند باشید یا فقط بهدنبال یک تجربه سرگرمکننده و منحصربهفرد هستید، در این آکواریوم لحظات خوشی را سپری خواهید کرد.

در نزدیکترین فاصله از موجودات خاص و اعجابانگیز دریایی قرار بگیرید و لحظاتی از زندگی روزانهشان را با آنها شریک شوید؟ هنگام ورود به آکواریوم، برنامه زمانبندی تغذیه حیوانات و رویدادهای خاص را بپرسید. بازدید از آکواریوم، یکساعت تا یکساعتونیم طول میکشد. البته که در فضای داخلی آکواریوم، سیستم خنککننده و تهویه عالی وجود دارد که احساس گرما نمیکنید. وقتی نام این مغازه 1 تا 10 درهمی دبی را می خوانید، می توانید تصور کنید که اینجاست که می توانید بهترین هدایا و یادگاری ها را خریداری کنید. اگرچه برای خرید از مغازه های لوکس و گران قیمت باید پول زیادی در حساب خود داشته باشید، اما جشنواره ها و مناسبت های مختلف باعث می شود که مرکز خرید کالاهای خود را برای مدت طولانی با تخفیف عرضه کند. اگر میخواهید تجربهی متفاوتتری نسبت به قدم زدن در تونل شیشهای طبقهی همکف داشته باشید، به باغ وحش زیر آبی در طبقهی دوم دبی مال بروید. این چیزی نیست که منتظرش باشید، بلکه آن را خلق کنید.» است. لازم به ذکر است که محصولات ارائه شده در این مرکز خرید کاملاً ارزانتر از سیتی سنتر در دبی و یا دبی مال هستند. در آکواریوم دبی دو بستهی آموزشی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که این امکان را فراهم میکنند تا فرزندانتان استعداد خود را در زمینهی زیست شناسی دریا و یا تبدیل شدن به یک آکواریوم دار بیازمایند. ساعات بازدید از آکواریوم معمولا 10 صبح تا 23 است که تا 22.15 امکان ورود به آکواریوم وجود دارد. در ادامه تعدادی از کارهای هیجانانگیزی که امکان تجربهی آنها در این آکواریوم وجود دارد را به شما معرفی مینماییم. مهم نیست که تجربهی غواصی دارید یا خیر، میتوانید امتحانش کنید.