بخاری گازی ایران شارک مدل آرماکن

بخاری گازی ارمغان ایران شرق مدل 11000 از انواع بخاری های دودکشی محسوب می شود. این محصول زیبا با ابعاد 850×450×102 میلی متر، مناسب برای اتاق های چند خانواده است و وزن آن 35 کیلوگرم است. این بخاری برای مناطق بین 90 تا 120 متر مربع ایده آل است. این بخاری دودکشی ایران شرق برای گرمایش مناسب می باشد. حداقل و حداکثر دمای این محصول بین 3500 تا 5500 کیلو کالری می باشد.این محصول با شیشه نشکن یکی از مدل های با کیفیت تولید شده توسط این شرکت بوده و از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. دیگ ارمغان ایران شرق مطابق با استانداردهای ملی ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

ایران شرق مورهو مورهو، بنجامین مدل

بخاری گازی ایران شرق مدل بنجامین از انواع بخاری با طرح اجاق گاز و دودکش محسوب می شود. این محصول زیبا با سایزهای متنوع مناسب فضاهای آپارتمانی بوده و وزنی در حدود 35 کیلوگرم دارد. بخاری قوی تری نسبت به اجاق گاز آذران مدل 150 می باشد. این بخاری اجاقی ایران شارک ظرفیت گرمایش قابل قبولی دارد. حداقل و حداکثر حرارت دهی این محصول 4000 تا 8500 کیلوگرم می باشد. این محصول با بدنه کاملا براق و شیشه نشکن یکی از مدل های با کیفیت تولید این شرکت می باشد. این محصول به صورت اجاق گاز طراحی شده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. بخاری بنیامین ایران کوسه در سطح ملی در ایران، سطح CE در اروپا و TSE در ترکیه است.

دو عدد اجاق گاز ایرانی شرقی مدل آسارخش

بخاری گازی شرق ایرانی آسارخش مدل 180 از نوع گرمایشی با طرح شومینه و دودکش محسوب می شود. این مدل زیبا با ابعاد 102*45*85 میلیمتر مناسب مناطق مسکونی و وزنی در حدود 35 کیلوگرم می باشد.این بخاری مناسب مناطقی با ابعاد 120-150 متر می باشد.خیر از هدر رفت گرما و انرژی جلوگیری می کند. بخاری آسراخش 180 مطابق با استانداردهای ایران، استاندارد CE اروپا و استاندارد TSE ترکیه می باشد.

دو مشعل گازی ایران شرق مدل آذران

اجاق گاز ایران شرق مدل آذران 150 نوعی اجاق گاز با طرح شومینه و دودکش به حساب می آید. این محصول زیبا با ابعاد 80*43*84 میلی متر مناسب آپارتمان ها و وزن تقریبی 35 کیلوگرم می باشد. این بخاری برای فضاهایی از 80 تا 105 متر مربع ایده آل است. از جمله مزیت های اجاق گاز دیزاین آذران مجهز بودن به شیشه نشکن است که از هدر رفتن حرارت و انرژی جلوگیری می کند. بخاری آذران 150 دارای استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

اجاق گاز شرق ایرانی برند آذرگون

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرگون 190 یکی از محصولاتی است که شرکت ایران شرق با طراحی خوب و مطابق با استانداردهای ملی ایران، استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه تولید می کند. این بخاری گازی از انواع محصولات شومینه ای محسوب می شود. طراحی محصول به گونه ای است که گرمای قابل قبولی را ارائه می دهد و برای مساحت های 100 تا 120 متر مربع مناسب است. شرکت شرق ایران برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت در تولید موتور آذرگان 190 از بدنه فلزی استفاده کرده است که این بخاری به دلیل طراحی منحصر به فرد و افزایش بهره وری، مصرف گاز را تا 20 درصد کاهش می دهد. این بخاری مجهز به سنسورهای ODS و OC می باشد. حداکثر ظرفیت گرمایشی این دستگاه ایرانی شرق 7200 کیلوکالری در ساعت می باشد که در کمترین زمان محیطی گرم و راحت را برای شما فراهم می کند.

کوسه ارگاز ایران مدل سهقایق

نسل بخاری گازی شرق مدل Shagaig 9000 محصولی رده بالا از بخاری های دودکشی می باشد. این بخاری با ظرفیت گرمایش 6000 کیلو کالری در ساعت می تواند شما را گرم نگه دارد. بخاری گازی ایران شرق مدل 9000 با طراحی گرافیکی و منحصر به فرد و رنگ های متفاوت محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بهبود سیستم گرمایش 20 درصد در مصرف گاز صرفه جویی می کند. از تجهیزات موجود در بخاری ایران شرق مدل شقایق 9000 می توان به سنسور حرارتی اشاره کرد. به دلیل وجود این سنسور حرارتی، هر زمان که نور بخاری در محدوده خود باشد و در نتیجه بدنه بخاری بیش از حد داغ شود، بخاری به صورت خودکار خاموش می شود. از دیگر مواردی که در این بخاری می توان به آن اشاره کرد، سیستم ODS یا همان تشخیص اکسیژن است. این سیستم میزان اکسیژن هوای محیط را بررسی می کند و اگر بخاری گاز مونوکسید را به درستی از دودکش خارج نکند و اکسیژن هوای محیط سقوط کند، بخاری به طور خودکار آن را خاموش کرده و از خطر جلوگیری می کند.

بخاری گازی ایرانی ایرانی مدل افروز

بخاری گازی ایران شارک افروز 125 خوش طراحی یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران شارک و دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. این بخاری گازی از انواع مدل های کوره ای محسوب می شود. طراحی محصول به گونه ای است که گرما تولید می کند و برای مساحتی بین 100 تا 120 متر مربع مناسب است. اولین چیزی که در مورد این بخاری به چشم می خورد شیشه نشکن آن است. یکی از ویژگی های اصلی این محصول سیستم کنترل سطح اکسیژن است. بخاری گازی ایران شارک مدل افروز 125 ظرفیت حرارتی 8000 کیلو کالری در ساعت می تواند تا 120 متر مکعب را به سرعت گرم کند. همچنین بخاری گازی ایران شارک مدل فاروزان 17000 دارای حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی 0.96 متر مکعب در ساعت و حداکثر مصرف LPG که می تواند استفاده کند 800 گرم در ساعت می باشد.

بخاری گازی ایران شارک مدل فاروزان

بخاری گازی فاروزان 17000 ایران شرق یکی از محصولات جدید این شرکت است که در دسته بخاری گازی شومینه ای قرار می گیرد. این بخاری روی زمین راه اندازی می شود و به طور متوسط ​​فضایی بین 100 تا 120 متر مربع را گرم می کند. بخاری 17000 گرمایش خوبی ایجاد می کند و فضا را گرم نگه می دارد. حداقل و حداکثر سرعت گرمایش این محصول بین 5200 تا 7200 کیلوکالری در ساعت می باشد. همچنین این بخاری دارای دودکش به قطر 100 سانتی متر می باشد. یعنی در صورت کاهش میزان اکسیژن، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و جریان گاز در بخاری به طور کامل قطع می شود و تا زمانی که محیط به طور کامل تهویه نشود، امکان روشن شدن بخاری وجود نخواهد داشت.

دیگ گاز ایران شرق مدل شهاب

اجاق گاز ایران شرق شهاب مدل 9500 یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که در دسته اجاق گازهای روی دودکش قرار می گیرد. این اجاق گاز به صورت ایستاده روی زمین قرار می گیرد و به طور متوسط ​​فضایی در حدود 40 تا 50 متر مربع را گرم می کند. یکی از ویژگی های اصلی این محصول وجود شیشه غیر قابل استفاده (تیره) و سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط است.

اسپوره قاضی ایرانی شاریا توس مدل

بخاری گازی ایران شارک مدل فیروز 8000 یکی از محصولات با کیفیت بار این شرکت با مهر کیفیت ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودک ایده آل است. کوسه بخاری ایران مدل فیروزه 8000 طراحی مناسبی دارد و قابل استفاده در اتاق نشیمن و اداری است و زیبایی محیط را افزایش می دهد. حداقل فضای مناسب برای استفاده از این بخاری 35 متر مربع می باشد. از ویژگی های هیتر ایران شارک فریز 8000 می توان به سنسور حرارت و سیستم تشخیص ODS یا اکسیژن اشاره کرد.

اجاق گاز بدون دودکش ایران شرق مدل آسین

بخاری گازی ایران شارک مدل آذین 7500 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای نشان استاندارد ملی می باشد. این بخاری برای اتاق کودک مناسب است. بخاری گازی آزا به دلیل طراحی منحصر به فرد و استاندارد و راندمان حرارتی بهبود یافته مصرف گاز را حدود 20 درصد کاهش می دهد. یکی از ویژگی های متمایز بخاری گازی مدل آزین، سنسور تخلیه اکسیژن محیط (ODS) آن است.

اجاق گاز بدون دود در ایران شرقی مدل آذرین

بخاری گازی ایران شارک مدل آذرین 6000 در دسته بخاری بدون دودکش قرار می گیرد. این بخاری با حداکثر توان حرارتی 4000 کیلوکالری در ساعت، برای 40-50 متر مناسب است. از مزایای این بخاری می توان به مجهز بودن به سیستم کنترل سطح اکسیژن (ODC) و همچنین سنسور حرارتی اشاره کرد.

اجاق گاز شارک شاهین ایرانی بدون دودکش

بخاری گازی ایران شرق شاهین مدل با طراحی خوب، بدنه سرامیکی و شیشه مقاوم در برابر حرارت یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران شرق و مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. بخاری گازی شاهین به دلیل طراحی منحصر به فرد و استاندارد و بهبود عملکرد گرمایشی، مصرف گاز را تقریباً 20 درصد کاهش می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه بخاری گازی شاهین سیستم OSD آن است که اکسیژن محیط را کنترل می کند و در صورت کاهش درصد اکسیژن، بخاری به طور خودکار خاموش می شود و جریان گاز به بخاری به طور کامل قطع می شود. به طور تصادفی بخاری روشن شد از دیگر ویژگی های بخاری بدون دودکش شاهین ایران شرق می توان به رنگ پودری و لعاب الکترواستاتیک و رگلاتور (تقویت کننده فشار گاز) اشاره کرد.

رجوع به مقاله: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-ایران-شرق