مزایا و معایب کفپوش های سه بعدی خودرو

اگر قصد خرید کفپوش سه بعدی را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله را دنبال کنید تا با مزایا و معایب کفپوش سه بعدی بیشتر آشنا شوید.

کفپوش خودرو یکی از لوازم جانبی خودرو است که از کثیف شدن کف خودرو جلوگیری می کند. انواع کفپوش در بازار موجود است که هر کدام طرح ها و ویژگی های خاص خود را دارند. در این بین، کفپوش های سه بعدی خودرو وجود دارد که به عنوان فرش در کابین خودرو عمل می کنند. این کفپوش ها از نفوذ مایعات به کف خودرو جلوگیری می کنند. با وجود این کفپوش ها، مایعات داخل کف خودرو سر نمی خورند، اما با برداشتن کفپوش ها به راحتی شسته می شوند. به کمک این کفپوش ها نظافت خودرو بهتر و در زمان کمتری انجام می شود. علاوه بر این، این کفپوش ها نقش مهمی در زیباسازی کابین خودروی شما دارند.

در حال معرفی کفپوش سه بعدی برای خودرو هستیم

کفپوش سه بعدی خودرو یکی از مناسب ترین کفپوش های خودرو با طراحی سه بعدی می باشد. این کفپوش ها منحنی هستند و فضای داخلی خودروی شما را به خوبی می پوشانند. شکل منحنی این کفپوش ها باعث می شود که به خوبی زیر داشبورد و صندلی ها قرار بگیرند. این کفپوش ها با طراحی سه بعدی خود مانع از ورود مایعات به کف خودرو می شوند.

علاوه بر این، مواد و زباله های اضافی را می توان به راحتی با برداشتن کفپوش ها از خودرو جدا کرد. علاوه بر کفپوش سه بعدی خودرو، مدل های کفپوش متنوعی نیز در بازار وجود دارد که کفپوش ایده آل در میان آنها کفپوش سه بعدی خودرو است.

مزایای کفپوش سه بعدی خودرو نسبت به سایر کفپوش ها

کفپوش سه بعدی خودرو یکی از جدیدترین و در عین حال زیباترین کفپوشی است که فضای داخلی خودرو را کاملا می پوشاند.کف سه بعدی خودرو با طراحی خاص مواد غیر ضروری را جمع آوری کرده و به کمک شیارهای خود به خوبی بلند می شود. مایعات و سایر مواد به کمک شیارهایی در کفپوش به خوبی جمع آوری می شوند تا مایعات وارد کف خودرو نشوند.

سایر کفپوش های موجود در بازار به دلیل ساده بودن قادر به نگهداری مایعات و پرکننده ها نیستند و اغلب این پرکننده ها می توانند به کف خودرو وارد شوند. کفپوش های معمولی به دلیل مواد ضعیف در تابستان تغییر شکل می دهند و در زمستان شکننده می شوند. اکثر این کفپوش ها پس از شستشوهای زیاد کیفیت اولیه خود را از دست می دهند، از طرفی به دلیل شکستگی برخی از قطعات، مواد دیگر در دسترس نیستند.

عملکردها در کف ماشین سه بعدی

توانایی نگهداری مقادیر زیادی مایعات برای کشف مزایا و معایب لایه های نورد سه بعدی

کف ماشین تمام کف ماشین را می پوشاند، بنابراین آب در زهکشی های این طبقه جمع می شود. این لایه از رسیدن آب به کف خودرو جلوگیری می کند و همچنین از سر خوردن آب جلوگیری می کند.

انعطاف پذیری بالا:

کفپوش سه بعدی ماشین منعطف است و به راحتی در داخل کف ماشین قرار می گیرد.

نصب آسان:

این کفپوش به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به راحتی نصب می شود و می توانید آن را در کف خودرو قرار دهید.

شستشوی آسان:

این کفپوش با برداشتن اسفنج از خودرو به راحتی قابل شستشو و تمیز می باشد.

تنوع رنگ و طرح:

کف سه بعدی خودرو دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. می توانید کفپوش سه بعدی را متناسب با روکش صندلی ماشین خود انتخاب کنید.

عدم لغزش و عدم لغزش زیر پا:

یکی از ویژگی های خوب کاور سه بعدی خودرو این است که کف خودرو را کاملا می پوشاند تا زیر پا نیفتد و حرکت نکند.

مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و ضربه:

بر خلاف سایر لایه ها، لایه سه بعدی خودرو در برابر تغییرات دمایی بالا مقاوم است. علاوه بر این در تماس با پاشنه کفش مقاوم بوده و در مدت طولانی دچار فرسایش نمی شود.

مزایا و معایب کفپوش سه بعدی خودرو و بررسی مزایای کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو با توجه به مزایای فراوانی که دارد، در میان طبقات دیگر، انتخابی ایده آل برای خودروی شماست. این کفپوش ها جدا از ظاهر زیبا، کیفیت بالایی دارند و فضای داخلی خانه را کاملا می پوشانند. کف سه بعدی خودرو دارای مزایای زیر می باشد از جمله:

الگوها و برجستگی های زیادی در کف سه بعدی وجود دارد که فضای داخلی خودرو را کاملاً تزئین می کند.

این کفپوش ها بسیار قابل شستشو هستند و زمانی که کثیف می شوند به راحتی از ماشین جدا شده و با کمک اسفنج و آب تمیز می شوند.

در ساختار کف سه بعدی خودرو از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است.

با گذشت زمان این کفپوش ها به دلیل مقاومت بالا حالت سه بعدی خود را از دست نمی دهند.

آنها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و از زنگ زدگی و سایش رنج نمی برند.

کفپوش سه بعدی خودرو طراحی منحصر به فردی دارد. لبه های این کفپوش از جذب گرد و غبار به کف خودرو جلوگیری می کند.

قیمت کفپوش سه بعدی خودرو با توجه به مزایا و معایب کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش های سه بعدی خودرو به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند قیمت بالاتری نسبت به سایر طبقات موجود در بازار دارند. این کفپوش ها اگرچه قیمت بالایی دارند، اما نسبت به سایر کفپوش ها دارای مزایای زیادی هستند، به دلیل قیمت بالایشان، کیفیت بالایی دارند و به مرور زمان نیاز به تعویض چندباره ندارند. قیمت کفپوش سه بعدی خودرو بسته به نوع خودرو و مواد اولیه مصرفی متفاوت است. قیمت کفپوش سه بعدی خودرو برندهای خارجی بین 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان است. در برندهای ملی کشورمان قیمت کفپوش سه ضلعی خودرو بین 100 تا 500 هزار تن است.

دلایل انتخاب کفپوش سه بعدی خودرو پس از تحقیق در مورد مزایا و معایب کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش سه بعدی با دستگاه های مخصوص ساخته می شود. در ساختار سه بعدی طبقات از باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود و این کفپوش ها مقاومت بیشتری نسبت به کفپوش های معمولی دارند. کف های معمولی به تغییرات دما حساس هستند. اکثر این کفپوش ها پس از چندین بار شستشو در مجاورت آب و مواد شوینده شکننده می شوند.

کف‌پوش‌های معمولی یک سر بلندتر از کف‌پوش‌های معمولی هستند و تافت‌های مهندسی شده در زیر آن چیده شده‌اند. هنگامی که در زیر آخرین لایه استفاده می شود، این موها از حرکت یا سر خوردن کف در زیر پا جلوگیری می کنند. کفپوش سه بعدی هر خودرو شامل چرم، پلاستیک و مواد فرش است. شما می توانید انتخاب کنید که کدام را می خواهید.

نکات نگهداری از کف سه بعدی

هنگامی که کف سه بعدی کثیف است، شستشو را به زمان دیگری موکول نکنید، بلکه در اسرع وقت کف را تمیز کنید. آبی که روی زمین جمع می شود ظاهر ناخوشایندی به کف و فضای داخلی خودرو شما می دهد.

برای تمیز کردن کف، بهتر است آن را از ماشین خارج کرده و گرد و غبار آن را از بین ببرید. با استفاده از جارو شارژی مخصوص ماشین می توانید گرد و غبار و زباله ها را از روی زمین پاک کنید.

پس از برداشتن کفپوش سه بعدی از روی خودرو، در مرحله اول با استفاده از فشار آب، آلودگی های سطح روی زمین را از بین ببرید و سطح کف را به خوبی با اسفنج و مواد شوینده تمیز کنید. برای خشک شدن بهتر، کف را کاملا آویزان کنید تا خشک شود. مواظب باشید فرش خیس کف ماشین پهن نکنید.

نکات مهمی که هنگام خرید کفپوش سه بعدی باید در نظر گرفت

قیمت زمین

همانطور که گفتیم کفپوش سه بعدی خودرو با قیمت بالاتری نسبت به سایر طبقات به فروش می رسد. بهتر است با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید کفپوش سه بعدی خودرو را با توجه به بودجه خود انتخاب و خریداری کنید.

نوع طبقه

انواع مختلفی از کفپوش های سه بعدی در بازار موجو وجود دارد که هر کدام طرح و رنگ متفاوتی دارند. در زیر رنگ روکش صندلی می توانید مناسب ترین کفپوش سه بعدی خودرو را انتخاب و خریداری کنید.

مصالح کف برای بررسی مزایا و معایب سقف سه خودرو

مواد مورد استفاده در کف باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. استفاده از مواد اولیه مرغوب نقش مهمی در کیفیت طرح دارد.

خدمات پس از فروش

تاییدیه و خدمات پس از فروش برای عملکرد موفق سرویس پس از خرید طبقات سه بعدی بسیار مهم است.

مطالعه از رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/ایرانخودرو-کفپوش-خودرو/کفپوش-تارا/