پمپ کف میله ای چگونه به حرکت آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث تولید انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی باعث حرکت آب از کم به بالا می شود. این پمپ ها فشار آب خروجی را افزایش می دهند و بنابراین می توانند برای مکان هایی که نیاز به پاشیدن آب به مقدار زیاد داریم استفاده شوند. برای توضیح این موضوع می توان به حوضچه ماهی قزل آلا اشاره کرد. در این استخرها می توان از پمپ ها برای ایجاد منابع آب مصنوعی برای هیدراته کردن آب و ایجاد جریان و جریان در استخر استفاده کرد. نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری پمپ، جدا شدن محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این جداسازی از ورود آب به قسمت الکتریکی پمپ و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و متخصصین مکانیک و برق همواره در تلاش برای تولید پمپ های کف میله ای با کیفیت می باشد. با توجه به اینکه یک پمپ شناور باید بتواند به مدت طولانی در آبهای عمیق کار کند، کیفیت ساخت بالای پوشش بدنه پمپ یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی آن می باشد.

مشخصات پمپ کف میله چیست؟

پمپ های راد این ارت یکی از معروف ترین و پیشگامان در زمینه ساخت انواع پمپ های صنعتی و پمپ های گریز از مرکز می باشد. این پمپ ها دارای ویژگی هایی هستند

طراحی شده توسط مهندسین فنی مجرب: پمپ راد زیر نظر مهندسین مجرب و کادر فنی جوان، انواع پمپ ها را با کیفیت روز دنیا تولید می کند.

استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب در ساخت: یکی از ویژگی های پمپ کفپوش راد استفاده از مواد و تجهیزات مرغوب در ساخت قسمت های مختلف پمپ می باشد. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت پمپ های اسن فولاد ضد زنگ می باشد. فشار دهنده داخل محفظه سیل و سایر قسمت های پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که به اجزای پمپاژ اجازه می دهد تا بیشتر دوام بیاورند. همچنین قسمت هایی از پمپ که نزدیک به آب هستند و پس از مدتی مجبور به تعویض آن ها می شویم از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده اند. آب بندی این قطعات به گونه ای انجام می شود که از ورود آب به قسمت های مختلف جلوگیری شود.

رفع نیازهای مشتریان: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کفپوش راد توجه به نیاز مشتریان و تلاش برای رفع ایرادات محصولات این شرکت می باشد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت با تجزیه و تحلیل مشکلات طرح های قبلی این شرکت سعی در رفع آنها داشته و با ساخت مدل های مختلف پمپ، سبد متفاوتی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تیم هسته R&D: با توجه به پیشرفت علم و دانش و تولید مواد و آلیاژهای جدید مورد استفاده برای تولید انواع قطعات صنعتی در سراسر جهان، گروه صنعتی راد نیاز به به روز رسانی دارد. رقابت با محصولات جهانی در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند. به همین منظور، تیم تحقیق و توسعه پیشگام این شرکت، آخرین پیشرفت‌های شرکت‌های معتبر جهانی را مطالعه می‌کند و پیوسته در تلاش است تا به محدودیت‌های استاندارد این شرکت‌ها نزدیک شود.

علاوه بر موارد فوق خدمات پس از فروش مختلفی توسط تیم پشتیبانی شرکت پمپ راد به خریداران این محصولات ارائه می شود. به این ترتیب نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی برای خرید قطعات و خدمات تعویضی نیست


پمپ کف چوبی در چه مواردی استفاده می شد؟

پمپ سیار را می توان در شرایط زیر استفاده کرد:

چاه های عمیق مزارع و باغات: متاسفانه به دلیل کمبود آب در سال های اخیر مجبور به تهیه آب با کیفیت برای کشاورزی هستیم. البته باید میزان آب برداشتی از زیر زمین را به گونه ای تنظیم کرد که آسیب کمتری به همراه داشته باشد و بتوان منابع آبی را تعمیر و تعویض کرد. در هر صورت در شرایط فعلی که باید آب را از زمین به سطح زمین منتقل کنیم، چاره ای جز استفاده از انواع پمپ های شناور مرغوب از جمله پمپ های شناور راد نداریم. استفاده از محصولات این شرکت به دلیل طول عمر بالا باعث جلوگیری از تنش آبی در کشاورزان و باغات، تامین آب پایدار مزارع و مراقبت از زمین های کشاورزی، باغات و ... می شود.

انتقال آب از رودخانه به مزارع پرورش ماهی و...: آیا تا به حال فواره های بزرگ و زیبا بین استخرهای پرورش ماهی دیده اید؟ آب این چشمه های جذاب از طریق کفگیر یا پمپ های سانتریفیوژ شرکت های معتبر و باکیفیت از جمله شرکت راد، چشمه های مجاور یا رودخانه های مجاور مزرعه پرورش ماهی به داخل حوض پمپ می شود و آب حوض را متعادل کرده و به تغذیه ماهی می رساند. تهویه بهتر و رشد و تغذیه آنها. به دلیل حساسیت ماهی های سردآبی مانند ماهی آزاد به کمبود اکسیژن در آب و تامین آب سالم و مداوم در این مزارع، پمپ شناور برای این منظور توصیه می شود.

تخلیه چاه های صنعتی و عمرانی: از پمپ های کفی برای تخلیه انواع چاه هایی که برای دفع یا ذخیره فاضلاب خانگی و صنعتی استفاده می شود استفاده می شود. ویژگی منحصر به فرد پمپ راد که باعث استفاده گسترده از این محصول برای این منظور شده است، بدنه ضد خوردگی و زنگ زدگی آن است که باعث دوام بالای محصولات مورد استفاده در مجاورت این شرکت شده است. از چنین موادی

صنعت نفت و پتروشیمی: صنعت نفت و پتروشیمی یکی از صنایع پویا در کشور و جهان است. پمپ های میله ای گریز از مرکز را می توان برای انتقال انواع میعانات نفتی، روغن و سایر فرآورده های مایع پتروشیمی استفاده کرد.

کف کش راد - راد پمپ - کفکش راد پمپ

مشاهده متن کامل: https://abniro.com/water-pump/raad-pump/