آموزش کار با دستگاه چند منظوره واتر فیس. آموزش کار با دستگاه چند منظوره واتر فیس
آموزش نمایش چهره در آب
پوست صورت چیست؟
این شامل مراحل مداوم و گام به گام برای درمان عیوب و بیماری های پوست صورت است که منجر به پاکسازی، سفید شدن و متعادل کردن رنگدانه های پوست و شادابی پوست می شود.
درمان محیطی
اساس کار دستگاه اکو فیس استفاده از آب خالص برای درمان بیماری های پوستی است که در حین درمان آب خالص به یون های تشکیل دهنده خود یعنی اکسیژن و هیدروژن شکسته شده و اکسیژن به داخل بدن نفوذ می کند. بافت های عمقی پوست باعث درمان بیماری های پوستی می شود.بیماری های سطحی تا عمقی و همینطور ورود آب به قسمت های میانی پوست باعث شادابی و شادابی پوست می شود.
چه کسانی می توانند از درمان اکو صورت بهره مند شوند؟
درمان اکوفسیال یکی از محبوب ترین روش های جوان سازی و بازسازی پوست در جهان است که به عنوان یکی از مدرن ترین و موثرترین روش های درمان بیماری های پوستی شناخته می شود که همواره مطابق با استانداردهای روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مدرن ترین روش های درمانی در زمینه آرایشی و بهداشتی محسوب می شود.
این روش درمانی برای تمامی مردان و زنانی که کمی از عمل جراحی می ترسند و خواهان روشی آسان و کمینه هستند توصیه می شود.
به طور کلی این روش برای افراد در سنین مختلف و انواع پوست قابل استفاده است و با توجه به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا در صورتی که درمان توسط تکنسین های مجرب که دوره های کار با اکوفیشیال را گذرانده اند انجام شود. دستگاه دارای عوارض جانبی است. برای فرد درمان کننده سودی نخواهد داشت.
اگرچه دانستن روش‌های کار با دستگاه‌های بوم‌گردی می‌تواند عوارض جانبی را کاهش دهد، اما هیچ روش درمانی ایمن و بدون خطر نیست، بنابراین متقاضیان باید برای مراجعه و شروع درمان اطلاعات کافی داشته باشند.
افرادی که از بیماری قلبی شدید رنج می برند و دارای ضربان ساز مصنوعی یا استنت هستند
افرادی که هر گونه ایمپلنت فلزی در لثه یا سایر قسمت های بدن دارند. این فلزات می توانند حساسیت به نور را دو برابر کنند و باعث سوختگی پوست شوند.
افرادی که در 12 ماه گذشته پس از درمان آکنه شدید از ایزوترتینوئین استفاده کرده اند.
افرادی که در 5 روز گذشته تحت درمان با رتینول یا روش های دیگری قرار گرفته اند که پوست را به نور حساس می کند.
همچنین بخوانید : معرفی چند محصول زیبایی که همیشه باید همراه ما باشد
زنان باردار و شیرده باید قبل از درمان با تخمدان با پزشک خود مشورت کنند، زیرا استفاده از اسیدهای خاص در طول فرآیند درمان می تواند غیرقانونی باشد.
افراد مبتلا به تبخال فعال پوستی یا بیماری های عفونی باید سعی کنند پس از بهبودی از آن اجتناب کنند.
با توجه به عدم ترمیم موثر پوست در سالمندان، تاکید بر این نکته ضروری است که لایه برداری به تنهایی راه حلی نیست و روش های جراحی پلاستیک برای درمان 100% توصیه می شود.
صورت آبی
این ابزار با مرطوب کردن موثر پوست، به جوانسازی و درمان بیماری های پوستی از سطحی تا عمیق کمک می کند. توانایی این دستگاه در تجزیه ذرات آب و تولید اکسیژن روشی عالی برای تحریک بازسازی لیزری ضد پیری و تولید کلاژن است.این دستگاه قادر است اکسیژن را با غلظت حدود 98 درصد به بافت های زیرین تزریق کند. اپیدرم و از طرف دیگر ابزار اکو فیسیال عملکرد موثری در اکسیژن رسانی به سایر سرم ها و محصولات مایع پوست برای اثربخشی بیشتر دارد.
انواع دستگاه های Aquafacial
در سال‌های اخیر، تلاش برای تولید دستگاه‌هایی با ویژگی‌های متعدد منجر به تولید دستگاه‌های قدرتمند یا چند منظوره در بازار جهانی شده است. دستگاه Eco-official یکی از دستگاه هایی است که امروزه در بازار با گزینه های 6، 7، 8 و 9 عملکردی موجود است. تجهیزات به کار رفته در تمامی این دستگاه ها پیشرفت کرده و امروزه استفاده از تجهیزات اکو رسمی به اوج خود رسیده است. البته این پیشرفت مستلزم آموزش برای کار با تجهیزات اکو رسمی مطابق با آخرین تجهیزات است.
تجهیزات دستگاه صورت Aqua
در زیر به ابزارهای دستگاه با 9 کارکرد یا 9 بازو می پردازیم که منجر به حداکثر استفاده از دستگاه Eco-Official می شود:
1. هیدرودرم ابریژن: در این روش از اکسیژن مستقیم آب برای حذف بدن و مواد از پوست صورت استفاده می شود.
2. ترکیب اسپری و اکسیژن با محصولات زیبایی مایع: این روش برای اکسیژن رسانی غیرمستقیم است، به این معنی که اکسیژن با سرم و تونر ترکیب می شود تا پوست را غنی کند.
3. دسته BIO: با ریتم سینوسی، این ابزار با تحریک متابولیسم سلولی به آرامش پوست، کاهش التهاب و بازسازی پوست کمک می کند.
4. دستگاه RF: این دستگاه از طریق تابش مستقیم امواج رادیویی ایمن منجر به کلاژن سازی عمیق و جوانسازی پوست می شود.
5. ماسک ال ای دی با 7 رنگ مختلف نور درمانی: این دستگاه تابش ال ای دی نور درمانی رنگی را روی پوست ساطع می کند و مشکلاتی مانند هایپرپیگمانتاسیون را حل می کند.
6. دست های سرد و گرم: دست های سرد و گرم برای کاهش التهاب و بستن منافذ و جلوگیری از کبودی احتمالی استفاده می شود. کمپرس سرد بهترین راه برای باز کردن منافذ صورت است.
7. ابزار اولتراسوند: مواد را به لایه های عمیق تر می فرستد و منجر به درمان بیماری های عمیق تری مانند زگیل های خفته و تبخال می شود.
8. مزوگان: این یک روش تهاجمی است که سرم های اکسیژن دار را به عمق پوست تزریق می کند تا اثربخشی بیشتری داشته باشد. یادگیری نحوه کار با ابزار اکو رسمی برای کار با این ابزار بسیار مهم است.
همچنین بخوانید : کمد چرمی چیست؟ (خانگی با وسایل چرمی)
9. لرزش: این دستگاه از امواج کوتاه و ارتعاش همراه با اولتراسوند برای تحریک لایه های عمیق تر پوست استفاده می کند.
برنامه رسمی ابزار اکو
درمان اکو صورت برای موارد زیر استفاده می شود:
لکه های پوستی و هایپرپیگمانتاسیون
از شر سلولیت ران، شکم و بازو خلاص شوید
چربی اضافی بدن را به صورت موضعی حذف کنید
آبرسانی و شادابی سلول های صورت
سفت کردن و از بین بردن چین و چروک های کوچک
پیری پوستی که به تازگی وارد چرخه پیری شده است را کند می کند
آکنه، خال و دانه های سر سیاه را از بین ببرید
کاهش تیرگی دور چشم
اکسیژن درمانی برای پوست و افزایش کیفیت تاثیر درمان بر روی پوست صورت
سوراخ های پوست را ببندید و پوست مرغ را جدا کنید
مرحله درمان محیطی صورت
درمان با تجهیزات محیطی شامل 5 جلسه است که هر جلسه 30 دقیقه طول می کشد.
اولین قدم پاکسازی و لایه برداری با تونیک حاوی آب و اکسیژن است
مرحله دوم شامل لایه برداری اسیدی است که از اسیدهای گلیکولیک و سالیسیلیک استفاده می کند. لازم به ذکر است که این مرحله برای زنان باردار و شیرده مجاز نیست و ممکن است اثرات مضری برای جنین و نوزاد داشته باشد.
مرحله سوم شامل پاکسازی عمیق پوست صورت است که با یک دستگاه مکنده به نام میکرودرم ابریژن منافذ، مو و جوش های سرسیاه را پاک می کند.
مرحله چهارم و پنجم شامل مراحل انفوزیون یا مراحل تهاجمی است که در آن سرم و ترکیبات اکسیژن دار و درمانی برای افزایش کیفیت اثر به پوست تزریق می شود.
تعداد جلسات و هزینه درمان با دستگاه اکوفاسیال
از آنجایی که این دستگاه عملکردهای زیادی دارد، تعداد جلسات بسته به محل درمان و میزان درمان متفاوت خواهد بود. از نظر تعیین تعداد نواحی درمان می توان به نوع پوست اشاره کرد.
اگر پوست بیمار چرب است، باید هر دو هفته یکبار برای درمان مراجعه کند، افرادی که پوست خشک و نرمال دارند معمولا فقط یک بار در ماه نیاز به درمان دارند.
هدف از درمان نیز عاملی است که بر هزینه و تعداد درمان ها تأثیر می گذارد. بیماران می توانند برای درمان چربی اضافی پوست به درمان مراجعه کنند و سپس ممکن است معاینه برای درمان یک نقص عمیق تر که نیاز به جلسات بیشتری دارد، ضروری در نظر گرفته شود.
به طور کلی برای عوارض سطحی و جزئی حداقل 4 جلسه درمانی لازم است.
عوارض جانبی درمان نادرست
اکو فیشال یکی از درمان هایی است که کمترین عوارض و عوارض جانبی دارد و پس از درمان یا دوره نقاهت نیازی به آموزش یا مراقبت خاصی ندارد.
با این حال، عوارضی مانند تورم کوتاه مدت به شکل لکه های قرمز برای چند روز طبیعی به نظر می رسد.
با این حال، اگر از دستگاه به درستی استفاده نشود و درمان‌ها توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده ضعیف انجام شود، ممکن است خطراتی برای فرد تحت درمان وجود داشته باشد.
همچنین بخوانید : پاکسازی پوست با گیاهان
از این دسته از مشکلاتی که در صورت استفاده نادرست از ابزار می توانند خطرناک باشند، موارد زیر را فهرست می کنیم:
تابش پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض نامناسب می تواند باعث سوختگی موضعی شود
عفونت ها و زخم هایی که عمیق تر از حد طبیعی هستند
القایی در پارچه
بثورات قرمز دردناک و ملتهب
حساسیت محل و واکنش های آلرژیک موضعی و گسترده
بیهوشی موقت یا دائمی در محل درمان
یا گاهی اوقات درمان بی اثر و دائمی است
همانطور که اشاره کردیم یکی از ایمن ترین درمان ها به دلیل عدم آموزش کافی و دانش کافی می تواند به درمانی خطرناک تبدیل شود که می تواند عوارض جانبی جدی را برای فرد به همراه داشته باشد نه صرفا هدر دادن پول برای مشتری.
بنابراین، اگر می‌خواهید برای هر هدفی، محدود به مشکلات جزئی و جدی، درمان بوم‌گردی را شروع کنید، باید قبل از مراجعه از دانش و فعالیت فنی مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، استانداردهای بهداشت و تجهیزات و دستگاه ها
بنابراین تکنسین هایی که با یک دستگاه سازگار با محیط زیست کار می کنند مانند هر دستگاه دیگری باید آموزش های باکیفیت ببینند و آخرین روش های کار با دستگاه را بدانند.
داوطلبان کار با دستگاه اکافاسیال باید بدانند که کار در زمینه زیبایی و درمانی نیازمند دانش کاری روش های نوین زیبایی است. برای این منظور دوره های آموزشی مختلفی که در بسیاری از کلینیک های پزشکی ارائه می شود می تواند به افزایش آگاهی و دانش داوطلبان از این حرفه کمک کند.
علاوه بر داشتن دانش کافی در مورد نحوه کار با ابزار و تجهیزات، لازم است تکنسین ها اطلاعات کافی در مورد آموزش و استفاده از تجهیزات داشته باشند و اطلاعات کافی را در مورد استفاده مجاز و غیرمجاز از تجهیزات به مراجعین و متقاضیان درمان ارائه دهند. قرار دادن
علاوه بر تجربه، این سطح از تجربه و دانش و همچنین آموزش های مناسب مورد نیاز است که تنها با شرکت در دوره های آموزشی استاندارد امکان پذیر است.
از آنجایی که زمینه فعالیت های زیبایی و درمانی بسیار سودآور است و نیاز به دوره آموزشی کوتاهی دارد، بسیاری از کلینیک ها و مراکز زیبایی آموزش استفاده از تجهیزات محیط زیست صورت و آموزش کار با این دستگاه را ارائه می دهند. با این حال، بهتر است قبل از ثبت نام در دوره آموزشی مورد نظر خود، از دانش کافی مربی اطمینان حاصل کنید.
سالن بدنسازی ما یکی از سالن هایی است که کلاس های آموزشی کار با بریس های صورت آکوا برگزار می کند و به هنرجویان عزیز آموزش های با کیفیت و به روز کار با بریس های صورت آکوا را با جزئیات کامل آموزش و مراقبت ارائه می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه کنید و از توضیحات دوره اطلاعات کامل را دریافت کنید.