دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است و به آن عروس خاورمیانه نیز می گویند. این شهر طی 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است، به طوری که هر ساله میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به اینجا سفر می کنند. شهر دبی دارای سازه های بسیار منحصر به فردی مانند برج خلیفه، ساحلی زیبا و صحرای ناب است که شبیه هیچ جای دنیا نیست. قبل از سفر به دبی، باید با اصول مهمی آشنا شوید که در زیر به آنها اشاره شده است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکته که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، محیط این شهر است. دبی در انتهای خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت در این شهر باران می بارد. بنابراین این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند آزاردهنده است، زیرا وجود دمای بالا باعث تعریق می شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به حدی گرم است که میانگین دمای هوا حدود 48 درجه سانتیگراد است و تحمل این گرما بسیار سخت است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این مدت بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید و یا از تورهای کویری بسیار هیجان انگیز لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از رفتن به دبی باید به آن توجه کرد، زمان پرواز است. برای رفتن به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


معرفی بهترین هتل های دبی.

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و مهم است که قبل از سفر به این شهر مناسب ترین هتل را رزرو کنید. شهر دبی دارای استانداردترین هتل های جهان است که معروف ترین و لوکس ترین هتل ها در زیر لیست شده اند.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یک هتل 5 ستاره در دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران با غذاهای مختلف از نقاط مختلف جهان است. علاوه بر این، هتل جمیرا خدمات رایگانی را برای مسافران به مغازه ها، مرکز شهر و سایر موارد ارائه می دهد.

کرو: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی تا این هتل فاصله زیادی دارد. ضمناً فاصله این هتل تا فرودگاه تقریباً 15 دقیقه است. در این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، غذای ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در مرکز شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج رستوران های زیادی با غذاهای بین المللی و سایر غذاهای بین المللی مانند هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی دارد.


آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا منظره ای باشکوه از خلیج فارس دارد. در این هتل 202 اتاق در 27 طبقه وجود دارد و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. همچنین می توانید از هتل تا دبی مال و برج خلیفه را با 15 دقیقه رانندگی کنید و یا با 30 دقیقه پیاده روی تا ساحل دبی بروید، در این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران وجود دارد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد. این هتل منظره بسیار زیبایی از دریا و خلیج دارد به گونه ای که دیدن آب های شهر کویری دبی از این منظره تضادی جالب و متمایز را برای مسافران ایجاد می کند. این هتل دارای اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی شده است نکات اصلی قبل از سفر به دبی بیان شود تا مسافران محترم سفری فراموش نشدنی داشته باشند. اگر می خواهید در طول اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت معروف و مورد اعتماد سادات رنتال بهترین انتخاب شماست. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود